حرکت و چرخش اشکال، انواع مختلفی از فضاهای ارتباطی و فعالیت عمومی بین فصاهای مختلف مدرسه تشکیل می دهد.
برخی از سالنهای غرفه بلغارستان به فناوری نوین اختصاص داده شدهاند یکی از فناوریهای امیدوارکننده که نقش عمدهای در این پروژه دارد، سمپاشی اقیانوس است.
غرفه کانادایی در اکسپو دبی منعکس کننده مناظر و اکوسیستم های در معرض خطر است
ایده طراحی غرفه نه تنها یک پوسته ، بلکه یک موجود زنده است که فرآیند متابولیک است.
باغ های اطراف طراحی غرفه بخشی جدایی ناپذیر از تجربه بازدیدکنندگان است، چه تجربی و چه کاربردی، زمینه را برای محتویات نمایشگاه در داخل و ایجاد مناطق تجمعی ایجاد کرده است
ایده طراحی غرفه ایرلند ترکیبی از معماری غربی و معماری سنتی اسلامی است.
ر هفته، نمای غرفه به صفحهای تبدیل میشود که در آن سه داستان منتخب از «تغییر دائمی» و «استقامت بیزمان» از دموکراسی هند به نمایش گذاشته است.
ایده طراحی غرفه الهام گرفته شده از سبک زندگی دیجیتال بخشی از زندگی روزمره مردم استونیایی است.
غرفه فیلیپین مجسمهای با عنوان اوج گرفتن - اثر هنرمند معاصر چارلی کو - مردان و زنان شناور را به تصویر میکشد
ایده طراحی غرفه کاراول، کشتی بادبانی سبک در قرون پانزدهم، شانزدهم و هفدهم در اروپا، که توسط اسپانیایی ها و پرتغالی ها برای سفرهای طولانی استفاده می شد.
غرفه برزیل با ایده مکعبی سفیدی شناور بر رود آمازون طراحی شده است.
این غرفه به بازدیدکنندگان نقش خود را در توسعه روابط بین المللی برای کمک به رونق کشور از طریق گردشگری و تجارت نشان می دهد.
ایده طراحی غرفه الهام گرفته شده از بال های شاهین است.
غرفه آلمان بر اساس موضوع پردیس، ایده های خلاقانه محیطی با نتایج واقعی ترکیب کرده است.
غرفه اردن با شعار «آستانههای نبوغ» در اکسپوی 2020 دبی در خوشه «تحرک» حضور دارد.
موضوع غرفه مراقبت از مردم و مکان است که بر اساس اخلاق بومی مائوری است که انسان و طبیعت به طور جدایی ناپذیری به هم مرتبط هستند.
این نمایشگاه با موضوع "ارتباط ذهن ها، خلق آینده" با به نمایش گذاشتن بهترین همکاری و نوآوری از سراسر جهان، الهام بخش مردم است.
ایده طراحی غرفه، پیوستگی متقابل و آینده ونزوئلاست
غرفه سوئد، اهمیت صنعت جنگل برجسته کرده است
غرقه سنگاپور، ادغام و همزیستی یکپارچه طبیعت و معماری است.
نمای سبز غرفه اسلوونس از شناخته شده ترین ویژگی های غرفه است
غرفه پرو، نمایشگاه تعاملی دارای یک تجربه حسی است که در آن بازدیدکنندگان می توانند تاریخ ، فرهنگ و ریشه های کشور را بررسی کنند.
ایده طراحی غرفه مراکش نشانگر روشهای سنتی ساختمان سازی مراکش است که چگونه می تواند الهام بخش مدلهای پایدارتر باشد.
ایده طراحی غرفه قزاقستان "دروازه ای رو به آینده" است.
طراحی پاویون ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی متاثر از روایت هزار و یک شب شهرزاد قصه گو شکل گرفته است.
غرفه ترکمنستان، چشم اندازهای طبیعی و تاریخی ترکمن ها ، مناظر دریایی باشکوه و مروارید دریای خزر و معماری های باشکوه را به نمایش می گذارد.
187 ستون زاویه ای فضای اصلی نمایشگاه در غرفه بحرین است که مفاهیم خلاقیت ، فرصت و تراکم بررسی کرده است.
موضوع طراحی غرفه کلمبیا، ریتمی که آینده به هم متصل کرده است.
موضوع غرفه فلسطین بازآفرینی بیت المقدس (اورشلیم) و بازارقدیم و بوها و صداهاست.
ایده طراحی غرفه قطر، ساختار منحنی با رنگ خنثی است به نحوی که با حجمی در بخش زیرین ترکیب شده است.
نمادی دیگر برای طراحی غرفه، پروانه پادشاه است، گونه ای مهاجر که محل مکزیک را در منطقه تحرک نشان می دهد. این پروانه ها که به دلیل داشتن رنگ های نارنجی و مشکی درخشان مشهور هستند، از جایگاه مهمی در فرهنگ مکزیک برخوردارند
نمای غرفه توسط هنرمند رشید رعنا طراحی شده است. ایده «طراحی انتزاعی » این است که "نماینده وجوه چند وجهی پاکستان ، از فصول مختلف تا فرهنگ" است.
ایده طراحی غرفه تونس گنجاندن خوشنوسی در طراحی الگوها و طرح های نساجی و غیره است.
غرفه دارای طاق "سبز" غول پیکر ساخته شده از مصالح طبیعی است ، استفاده از آب ، نور روز و انرژی تجدیدپذیر را به حداکثر می رساند.
ایده طراحی غرفه لوکزامبورگ روبان است به نحوی که جریان مداوم از تصاویر و افراد از نقطه شروع تا طبقه دوم در حال توزیع است
بوم پر جنب و جوش از رنگ ، فرهنگ و آینده نگری در انتظار بازدیدکنندگان غرفه جمهوری کره در نمایشگاه دبی است که نمادی از تلاش های این کشور برای هدایت بشریت به سوی فردایی روشن تر است.
ایده طراحی غرفه ژاپن شبکه سه بعدی هندسی با الهام از اشتراکات الگوهای سنتی ژاپنی و عربی است.
غرفه اسپانیا با مجموعه ای از حجم های مخروطی رنگارنگ که تا حدی با پانل های فوتوولتائیک فوق سبک و انعطاف پذیر طراحی شده است.
ایده طراحی غرفه سوئیس در اکسپو دبی مکعب تعاملی بازیگوش و بین بازدیدکنندگان بسیار محبوب است.
ایده فضای داخلی غرفه، سفری است که در رابطه بصری با مفهوم نمادین آب که تداعی کننده رودخانه تامگاست.
ایده طراحی نما همانند قفسه های کتاب طراحی شده است.
ابده طراحی دانشکده اقتصاد به نحوی شکل گرفته است که متناسب با بافت صخره ای سایت باشد
ساختار ثانویه بایودوم که سبب خلق ثبات و طراحی دیوار یخی داخلی شده است، از جمله شاهکارهای فنی است که توسط همکاری غنی بین معماران ، مهندسین ، تاریخ نویسان ، زمین شناسان ، زیست شناسان و سایر متخصصان محقق شده است.
مصالح نمای مدرسه آجرهای برجسته است به نحوی که جلوه ای بسیار طبیعی بخشیده و با پوشش گیاهی پیرامون ترکیب شده است
پروژه برنده نوول، با عنوان «نور دریا»، از طرحی چشمگیر برخوردار خواهد بود که از شکل معمولی خانه های اپرا مجزاست.
ایده ی طراحی فضای داخلی الهام گرفته شده از کودکی است که زندگی بدون کتاب را نمی تواند متصور شود.
ایده اولیه طراح ترکیب پرواز پرنده و مد بوده است
ایده طراحی موزه آموزش هنر، واقع در ساحل دریاچه دونگکیان، با کوه ها و رودخانه ها ، ساختمان سیاه و سفید ، پنهان در غبار و باران در جنوب رودخانه یانگ تسه و با مناظر طبیعی آمیخته است.
شکل اصلی سنگ، ساختار بلوری است که زبان معماری جدیدی را برای طراحی موزه به ارمغان آورده است
مصالح و سازه موزه از آجرهای سبک و نازک کوره ای ساخته شده است که حداکثر فضای داخلی را حداقل مصالح شکل داده است
ایده طراحی مرکز هنری، تأکید زیادی بر ماهیت معنوی ایدئولوژی سبک زندگی بنا، یکتایی و یکپارچگی با محیط دارد.
ایده طراحی موزه اشاره ای از پنج گلبرگ شکوفه فونیکس- گل نمادین تاینان است و هندسه طراحی موزه پنج ضلعی بزرگی است.
حجم سالن های نمایشگاهی گالری هنری دارای فضای باز و بدون ستون است که با توجه به نیاز نمایشگاه می توان چیدمان آن را ترتیب داد.
در طراحی مرکز فرهنگی اسلامی به جای پیروی از معماری بناهای تاریخی، و همچنین نمونه های بارز نمادین اخیر، سازه مسجد فولادی تصور شده است.
ایده طراحی مرکز هنرهای نمایشی برگرفته شده «تزیینات پرده های تئاتر و چین و خم های لباس های اجراکنندگان است که به صورت نمای موجی درخشان» درآمده است.
پوسته نمای ساختمان کالج هنر با اثر گردش نور خورشید سازگار یافته است.
بام باغ غرفه موزه کودکان بروکلین، سایبان سه فصل در فضای باز بر فراز موزه موجود است.
ایده طراحی دو ساختمان عمومی فرهنگی جدید با مفهوم "ساعت و ابر" ادغام شده اند.
سازه استادیوم به سبک چادر بادیه نشینان طراحی شده است
ایده طراحی مرکز الهام گرفته شده از گونه شناسی حیاط خلوت است و برگرفته شده از روح هنری معماری سنتی چینی و اصول پنهان کردن، نفس کشیدن، تزکیه و پرسه زدن است.
ایده طراحی موزه یادبود «فضای سمبولیک» است، که در آن سه ذهنیت یانگ وون ، «مقاومت»، «فداکاری» و «صلح» در سه فضای نمایشگاهی به تصویر کشیده شده است.
ایده معماری مرکز فرهنگی در این طرح، مکعبی بسیار ساده است که از طریق سازهی دیوارنما تبدیل به «مکعب لندسکیپ» شده است.
«ساختمان اکسپریمنتا» ابزاری فضایی برای یادگیری و درک است که هدف معماری آن آموزشی و خلق مرکز علمی است.
طرح «موزه ی ام نه» از یک ساختمان جدید بزرگتر و یک ساختمان کوچکتر به ترتیب برای موزه و دفاتر آن تشکیل شده است
ایده ی طراحی «رصدخانه تخم مرغی شکل تیج» از تخم های پرستوی دریایی الهام گرفته است.
معمار هرزوگ و دمورن
مساحت 134هزار مترمربع
ابعاد حلقه 280 متر قطر ایده طراحی
اید…
سازه زیرزمینی گنبدی شکل موزه دارای پنجره های سقفی است با عملکرد ساختمان ترکیب شده و سبکی مدرن دارند.
رویکردهای معماری زیربنایی مرکز به دنبال ابزاری برای راحتی بیماران آلزایمری بر مبنای فضاهای الهام گرفته شده از ایده ی خانواده به نحوی که به راحتی قابل شناسایی است و امکان دسترسی و برآوردن نیازهای شناختی و احساسی بیش از ۳۰ بیمار را دارد.
سنسورهایی که در فضای داخلی سالنرقص پراکنده شده سبب می شود تا پوسته به محرک هایی پاسخ دهد که عبارتند از صدای موسیقی یا شور و شوق مردم. سازه چنین معماری واکنشی از ۵۰۰ آینه تشکیل شده است که می چرخند،باز و بسته می شوند و جلوه های بصری ایجاد می کنند.
پرسه زدن داخل ساختمان همانند دیدن مجسمه بتنی در فضای داخلی است. نمای مجسمه وار هر حجم دارای تیرها، ستون ها و هسته های بتنی عظیمی است که ساختمان را به طور شاخص به نمایش گذاشته است. فرم های شناور احجام همچنین سبب شکل گیری جریان های هوا و محافظت در برابر خورشید و باران در منطقه ی نیمه استوایی شنژن است.
این پروژه از شبکه مدورلار چوبی تشکیل شده که ساختار گل- درخت دارد و در میان باغ گیاهشناسی در هم پیچیده شده است. فرم پروژه از هندسه شش ضلعی شکل گرفته شده که رشد اورگانیک و انعطاف پذیری را تداعی کرده است.
طراحی پروژه بیودوم ها به منظور ارتقاء اکوتوریسم و حفاظت از منطقه کوهستانی امارات متحده عربی است به ویژه گونه های نادر حیات وحش عربی. طراحی بیودوم ها برای بازدیدکنندگان تجربه منحصر به فرد و حس بودن در طبیعت فراهم می کند.
موزه مرجع ملی و محلی است و دارایی مهمی برای معرفی فرهنگ شهری است. ایستگاه قطار قدیمی در شهر مورا ساختمان نمادگونی است که بخشی از میراث شهری به شمار می رود.
طراحان از ایده ی شکل مخروطی بوق یا بلند الهام گرفتند و اشیای مصنوعی در فضای داخلی معماری تعریف کردند که بیانگر موضوع بلندگو(مگافون) شد.
واقع شده بر روی سایت مثلثی شکل در مرتع ترین نقطه صخره، گالری افسانه برای بازدیدکنندگان دید و منظر به کنار آب و دید پرنده به سمت توسعه ی ترانزیت شهری آینده دارد. معماری بنا پر شده با تصاویر صخره ها، کنار آب، غروب خورشید و کوه هاست،
استراتژی طراحی موزه اتصال و پیوند عملکردهای متنوع توسط حیاط خلوت ها و راهروهای بیرونی است تا تجربه های فضایی از انواع ساختمان های سنتی ایجاد شود.
ایده ی اصلی برای طراحی «ساختمان موزه میوه» الهام گرفته شده از شهر یاماناشی است، مکانی که محل تولید بهترین میوه در تمام ژاپن است.
تادو آندو شرح می دهد که خواستار خلق طرح موزه ای است که سنتزی از فرهنگ غنی جنوب چین است. موزه دارای پلکان دوبل مارپیچی در مرکز ساختمان است که تا طبقه چهارم رفته و در نور طبیعی غوطه ور شده است.
در حال حاضر آکادمی دونگپو در کنار رودخانه سیونجان شهر میشان ساخته شده که برای قدردانی به سوشی و ابراز عشق مردم به ادبیات و وطن مادری است.
حجم از دو استادیوم مجسمه وار تشکیل شده است؛ طراحی الهام گرفته شده از بهره وری و تجربه انسانی با تمرکز بر فضای عمومی مورد نیاز برای رفاه و آسایش شهری است.
هدف معماران برای خلق ایده طراحی مرکز، ترجمان آداب و رسوم باستان شویی به طراحی است؛ با استفاده از بام های همپوشانی شده، مصالح برنزی،محراب ها و بازآفرینی فضای مقدس.
سازه کتابخانه جو و ریکا مانسهوتو با پوسته ی شطرنجی و ابعاد 120 فوت طول در 240 فوت عرض با شیشه های عایق بندی شده بیانگر سامانه ی هوشمند.
ایده ی طراحی مرکز هنری و فرهنگی استریت از پنچ گلبرگ یاسمن شکل گرفته که در برگیرنده خانه اپرا (1600 نفر)، سالن کنسرت، سالن تئاتر چند منظوره، سالن نمایشگاهی.
معماری پاویون در برگیرنده فرم ظرف شکلی است و پوشش سازه ، غشایی مدرن از جنس «ایی تی اف ایی» شیشه ای و نقره ای رنگی است که به سبب فرم هندسی.
موزه مینهسس در شهر جدید پاجو، ۳۰ کیلومتری سئول واقع شده است و ایده طراحی موزه مینهسس، فرم سیال بتنی است که پیرامون حیاط مرکزی پپچیده شده.
حجم موزه اشتاین هارت سازه ی چوبی است که پیرامون فضاهای نمایشگاهی موزه تاریخ طبیعی پیچیده شده و بالاتر از سطح خیابان قرار گرفته.
آرشیو موزه کارتون دربرگیرنده بیش از ۵۰۰۰ کتاب،۴۰۰۰ فیلم کمدی و داستان های گرافیک، انیمیشن و کاریکاتورست که از قرن هجدهم تا به حال تهیه شده است.
باشگاه ساحلی در ساحل رودخانه کی واقع شده است. طراحی شده توسط شرکت ساختمان سازی آسیایی در هنگ کنگ و شانگهای، سبک ساختمان باشگاه ساحلی.
طراحی معماری ساختمان لغت سبب شده تا به سهولت کاربران با طبقات ارتباط برقرار کنند و همچنین اجازه داده تا دنیا از چشم سایر افراد ببینند.
کتابخانه اسکندریه بر روی سایت باشکوهی در امتداد بندر قدیمی اسکندریه درمرکز تاریخی شهر در کشور مصر در سال 2001 واقع شده است.
تایوان بازگشایی مرکز هنری کائوسیونگ را در اکتبر سال ۲۰۱۸ اعلام کرد. پنج فضا در زیر سقفی به مساحت ۱۴۱۰۰۰ تحت بزرگ ترین مرکز هنری فرهنگی جهان قرار دارند.
مکشوف ساختن تایوان نمایشگاه دایمی است که اختصاص یافته به کلکسیون موزه ملی تایوان، تاریخچه ی کلکسیون گنجینه ی بومی و ملی تایوان است.
ایده ی فضای هنری بریک الهام گرفته شده از فضاهای خالی و متافیزیک در نقاشی های آبستره، طراحی شده توسط هنر مندان معماری چینی معاصر است.
ایده ی طراحی مسجد دانشگاه مارماری ، تفسیری از معماری سنتی کلاسیک عثمانی با استفاده از زبان امروز است که بصورت کامل توضیح داده شد.
مرکز فرهنگی مکانی است که تفاوت ها توسط انسجام اجتماعی انعکاس یافتند و مکان عمومی درونی، فضایی است که فعالیت فرهنگی آزادانه در جریان است.
هدف از طراحی فضای موسسه ملی اکوریوم, موسسه ای محیط زیستی برای تحقیقات پیشرفته و همچنین برگزاری نمایشگاه ها در کشور کره است.
طراحی مرکز همایش به نحوی شکل گرفته که مصالح انتخاب شده تضاد بین دو بخش اصلی ساختمان را نشان داده است: مربع به عنوان ساختمان مبنا و ازز جنس مصالح بتنی است.
یخچال ها ترکیب قدرتمندی از عناصر طبیعی و پدیده ی آب و هوایی هستند. ایده ی موزه یخی مبتنی بر ترکیب نیروهای پایه و عناصر اولیه ای است.
موزه آتش در اورلند پارک در کانزاس واقع شده است که بر اساس داستان غنی این منطقه شکل گرفته که ریشه در سوختگی های تحت کنترل در آورده شده است.
در مجاورت دریا و رودخانهی بیسون در سال ۲۰۱۱ موزه آبی مجهز به تسهیلات پویا و سرزنده ای گردید که بسیار نمایشی و مفید بودند.