هتل کمپینسکی سیندهورن
ایده طراحی هتل، تعامل با فضای سبز جلوی ساختمان، خلق فضای تفریحی متمایز و تراس هایی با دید منظره باغ است
بستنی فروشی یخی پرلان
جزییات سقف به رنگ آبی و سفید الهام گرفته از رنگ های جسورانه و پویا غارهای موجود در یخچال های طبیعی رشته کوه های ایسلند است
سالن کافه تریا همزیستی مشکی
هدف از ایده طراحی همزیستی مشکی، خلق فضایی است که به کارکنان و بازدیدکنندگان پارک تجاری خوشامد گفته و فضایی برای ارتباط و برگزاری جلسات خلق کرده است.
برج «زد ایچ ای»
برنامه فیزیکی برج «زد ایچ ای» شامل پلازای محوطه سازی شده، گالری هنری، فروشگاه ها، رستوران ها و اتصال به ایستگاه مجاور شبکه مترو شنژن است.
خوابگاه یام
ایده طراحی خوابگاه، «یام» در زبان تایلندی به معنی لبخند است. این خوابگاه تخت های جمع و جور اما فوق العاده راحت برای مسافران در سنین مختلف ارایه می دهد.
آپارتمان هتل های پارک
ایده نما به نحوی است که با افزایش ارتفاع ساختمان؛ رنگ ها کمرنگ تر، رنگ های آبی، با پوشش گیاهی ترکیب شده و سپس به رنگ سفید رسیده است. 
پاویون رقص
سنسورهایی که در فضای داخلی سالن‌رقص پراکنده شده سبب می شود تا پوسته به محرک هایی پاسخ دهد که عبارتند از صدای موسیقی یا شور و شوق مردم. سازه چنین معماری واکنشی از ۵۰۰ آینه تشکیل شده است که می چرخند،باز و بسته می شوند و جلوه های بصری ایجاد می کنند.
پروژه معماری شهرداری سئول
فرم طرح ساختمان شهرداری سئول مربع است. مربع، مرکز نمادین سئول و تنها فرم فضای عمومی است. ایده ی طراحی گسترش عمودی فرم مربع شهر سئول است.
پروژه معماری برج سنجاقک
طراحی برج سنجاقک متمرکز بر چهار مفهوم نور است: پذیرش نور، مسدود کردن نور، پراکندگی نور و تصویب نور و این ساختمان از یک پوسته نرم درونی ساخته شده است.
پروژه معماری ساختمان ودافون
پروژه معماری ساختمان ودافون
ایده طراحی ساختمان ودافون مبتنی بر حجم بتنی سفید با اشکال سه بعدی است که از خطوط هندسی جسورانه با اشکال الماسی تشکیل شده است.
پروژه معماری ساختمان ساتواگالري
پروژه معماری ساختمان ساتواگالري
اين ساختمان رار بر روی سایت ذوزنقه ای شکل قرار گرفته است، ساختمان ساتواگالري شکلی مشابه سایت دارد به نحوی که کارایی و عملکرد حداکثر رسانده شود
ساختمان تجاری انیو
پروژه معماری ساختمان تجاری انیو
ساختمان تجاری انیو متشکل از ساختار فلزی کنسولی است که توسط دو چاه پله اضطراری برای خروج به زمین در انتهای سه خرپای فلزی متصل است.
مرکز همایش شیزیمن
پروژه مرکز همایش شیزیمن
مرکز همایش شیزیمن و نمایشگاهی شهر جوهای در کشور چین از عناصر کلیدی برای توسعه گسترده کسب و کار در منطقه تجاری شیزیمن است.
فرودگاه گولمیم
پروژه فرودگاه گولمیم
ایده فرودگاه گولمیم عبارت است از سادگی، کارایی، سازگاری با محیط زیست و توسعه پذیری که پیش نیاز دوام و پایداری فرودگاه است.
مرکز خرید امپوریا
پروژه مرکز خرید امپوریا
ایده ورودی مرکز خرید امپوریا مالمو سوئد همانند معماری کهربای آب شده است و ایده ی حجمی مرکز خرید، شیشه ی طلایی خمیده ای است .
پروژه رستوران ماهی آبی
پروژه رستوران ماهی آبی
رستوران ماهی آبی در طبقه زیرزمین مرکز خریدی در ونگ فوجینگ واقع شده است. ایده ی طراحی این رستوران، دنیایی پر از فانتزی و پویا توسط اشکال فلزی است.
پروژه طراحی فروشگاه موزه دنور
پروژه طراحی فروشگاه موزه دنور
برای طراحی فروشگاه هنر دنور طراحی شده توسط دانیل لیبنسکیند، معماران روث استخدام شدند. فروش ضعیف و حداقل متراژ از دلایل اصلی برای طراحی مجدد فروشگاه بود.