موزه یادبود پسر یانگ وون
ایده طراحی موزه یادبود  «فضای سمبولیک» است، که در آن سه ذهنیت یانگ وون ، «مقاومت»، «فداکاری» و «صلح» در سه فضای نمایشگاهی به تصویر کشیده شده است.
طراحی برج چوبی تصفیه‌ آب
طراحی برج چوبی تصفیه‌ آب
ایده‌ی طراحی برج چوبی به ارتفاع ۷۱۲ فوت از مصالح چوبی پیش‌ ساخته در پارک مرکزی نیویورک را پیشنهاد داده است که پس از ساخت به عنوان یکی از بلندترین سازه‌های چوبی جهان شناخته خواهد شد.
طراحی داخلی مهد کودک
طراحی داخلی مهد کودک چینگدائو
ایده‌ی طراحی داخلی مهد کودک چینگدائو عبارت است از احجام و فضاهای هوشمندی که تشکیل شده از عناصری هستند که در یادگیری و بازی کودکان موثرند.
سازه پرورش جلبک
سازه پرورش جلبک
معماری سازه‌ پرورش جلبک در شهر کپنهاگ عبارت است از طرحی خلاق از بیوراکتور گنبدی شکل که توسط شرکت آی‌کی‌یا و دفتر معماری space10 ارایه شده است.
معمار مذهبی معبد اسطوخودوسی
معمار مذهبی معبد اسطوخودوسی
معمار برنده جایزه پریتزکز، تادو آندو، معبد اسطوخودوسی را طراحی کرده که مجسمه بودای بزرگی را در قبرستانی در شهر ساپورو ژاپن در برگرفته است.
آداب و رسوم فرهنگ بومی معماری قوم بلوچ
آداب و رسوم فرهنگ معماری قوم بلوچ
هنرمند تجسمی و منتقد هنری محسن کیانی، در کتاب خود با عنوان معماری قوم بلوچ ، صنایع دستی، و نمادهای مذهبی، به این موضوع می پردازد که نمادها و سمبل ها است.
کتاب نقش رابطه معماری و سینما
کتاب نقش رابطه معماری و سینما
در اینجا در مورد روابط بین دو شکل ضروری هنر زمان خود صحبت خواهیم کرد: معماری و سینما یا برعکس، خصوصا در مورد نقش معماران در افسانه سینماتوگرافی است.
اصول اولیه طراحی برای معماری خلاق
اصول اولیه طراحی برای معماری خلاق
به یک فضای اداری وارد می شوید و با خودتان فکر می کنید این اتاق از هر نظر زیباست یا چه کانسپ طراحی عالی دارد؟ اگر پاسخ منفی است معماری خلاق شکل نگرفته است.
آموزش رابطه معماری و طبیعت در گذر زمان
آموزش رابطه معماری و طبیعت در گذر زمان
برگ از مواد غذایی و طبق برنامه‌ی کاری رمزگذاری شده‌ای است که در سطح مولکولی پراکنده و فتوسنتز شده است، همچنین معماری و طبیعت دارای تنظیم حرارتی است.
مولفه‌های وابسته به زیباشناسی در معماری
مولفه‌ وابسته به زیباشناسی در معماری
معماری فرایندی از برنامه‌ریزی، طراحی، آفرینش، بنا کردن، ساختن و اجرای سازه‌های ساختمانی از لحاظ عملکردی بهینه، پایدار و زیباشناسی در معماری خوشایند هستند.
نظارت تخصصی شرح خدمات معماری فاز دو همسان
نظارت بر شرح خدمات معماری همسان
طراحی زیست محیطی / پایدار (LEED) طراحی، سهولت دسترسی، طراحی داخلی، مدیریت پروژه، طراحی گرافیکی، برنامه ریزی شهری، شرح خدمات معماری منظر، هنر و طراحی، اتوکد.
تعریف چگونگی آموزش معماری به زبان ساده
چگونگی آموزش معماری به زبان ساده
یادگیری واژگان معماری به زبان ساده یکی از پیچیده ترین فرآیندهای مرتبط در تبدیل شدن به یک طراح می باشد. این چالش به وضوح یک تجربه جهانی نیز هست.