پروژه طراحی کودکستان جرمتئو
مرکز کودکان سلام نوزاد
در طراحی مرکز، به یک طرح مناسب از اتصال محل و ترانزیت به آنها و همچنین امکان افزایش مساحت «سلام کودک» توجه شد.
پروژه طراحی کودکستان جرمتئو
مدرسه آی جی سی تی نینه
حرکت و جریان خطوط منعطف تعریف کننده ایده طراحی معماری و پس زمینه برای فعالیت هاست
کتاخانه خرد
طراحی فضای داخلی کتابخانه پلان باز و بدون ستون است
مدرسه پرواز
مصالح نمای مدرسه آجرهای برجسته است به نحوی که جلوه ای بسیار طبیعی بخشیده و با پوشش گیاهی پیرامون ترکیب شده است
مهدکودک ای کی ان
در فضای طراحی شده با چوب محلی طبیعی، کودکان می توانند درباره طبیعت بیاموزند، حساسیت و عدم وابستگی را پرورش دهند، و از خود و اشیای پیرامون به خوبی مواظبت کنند.
مدرسه هوشمند
ایده طراحی مدرسه هوشمند خلق نوع جدیدی از «پارک مدرسه» است
پردیس دانشگاه کرتین میدلند
الگو و نقش نمای آجری پردیس سبب شده تا نور و تهویه هوای طبیعی در فضاهای بیرونی دانشجویی فیلتر شود به نحوی که سایه ایجاد شود.
طراحی مهدکودک مدرن جیدینگ
حجم بیرونی و نما نمایانگر رابطه متمایز با فضای داخلی است. ارتفاع در بین طبقات مختلف تغییر پیدا کرده و این رویکرد بر روی نما نمایان شده است.
طراحی دانشکده نساجی نوردراین وستفالن
همانند پارچه پرده، پارچه براق نقره ای پیرامون مکعب بتنی گوشه داری پیچیده شده است. غشای کمی شفاف و به ظاهر متحرک بیشترین تقابل ممکن را با هندسه دقیق مکعب زیرین تشکیل داده است.
پیش دبستانی خانه ی من
رنگ دارای اثر نمابشی در فضای داخلی پیش دبستانی است. فیروزه ای در سقف و کره های سفید رنگ حس بودن در زیر آسمان آبی روشن را می دهد.
کتابخانه و خانه فرهنگ ونزلا
دنده های چوبی در سازه، زیرساخت های فنی و عملکردی را در معماری ترکیب و هویت زیبایی شناختی پویایی را برای این پروژه ایجاد کرده است.
مهد کودک آتلانتیو
معرفی پروژه مهد کودک آتلانتیو
در ساخت مهد کودک آتلانتیو به سبک جذاب توسط معمار بوگوتا ، جیانکارلو ماززانتی کانسپتی در 31 طرح متفاوت و خاص برای فضاهای جمعی آموزشی و یادگیری بنا شده است.
پروژه معماری مرکز منابع یادگیری
پروژه معماری مرکز منابع یادگیری
مرکز منابع یادگیری ، همچون فانوسی در راه آموزش در «پردیس دانشگاهی برنت وود» درنیویورک می درخشد. حجم ساختمان مرکز منابع یادگیری ، منشوری است.
مدرسه ابتدایی بروملندز
پروژه معماری مدرسه ابتدایی بروملندز
مدرسه ابتدایی بروملندز پروژه بازسازی از مدرسه قدیمی دهه ۱۹۸۰ است که در ایده طراحی مدرسه ابتدایی از منظر و فضای سبز پیرامون بهره برداری شده است.
دانشکده علوم پزشکی
دانشکده علوم پزشکی کوک
طراحی مفهومی و برنامه ریزی واحد پزشکی برای دانشکده علوم پزشکی دانشگاه کوک، واقع در استان توپکاپی استانبول، با همکاری کانن دیزانین اجرا شد.
ساختمان اداری
ساختمان اداری دانشگاه رایس
کارلی رین ، طراح گرافیک این پروژه ، گفت : در طول فرایند طراحی ساختمان اداری, پیدا کردن مناطق ویژه ی چشم نواز با اهمیت بود .
مسکن دانشجویی جنوب
مسکن دانشجویی جنوب
ایده مسکن دانشجویی شامل سه بلوک است که برای ۵۰۰ نفر دانشجو در نظر گرفته شده و در پیرامون سایت به نحوی مکانیابی شده که معماری حیاط مطلوبی برای دانشجویان است.
دانشکده پرستاری سایکپلیراسکالن
دانشکده پرستاری سایکپلیراسکالن
پیشینه تاریخی دانشکده پرستاری عبارت است از ساخت بنا در سال۱۹۶۶ و ساختمانی شامل فضای کم ارتفاعی که دربرگیرنده ی برنامه های فیزیکی دانشکده معماری است.
پروژه طراحی کودکستان جرمتئو
پروژه طراحی کودکستان جرمتئو
طراحی کودکستان در منطقه گوانگژین گو شهر سئول واقع شده است و در محله ای با ساختمان های مسکونی معمولی قرار دارد که خانه های چند خانوار هستند.