معماری دفتر کار

طراحی پلان معماری دفتر کار

طراحی پلان معماری دفتر کار بایستی بازتابی از ایده ی شکل گیری دفتر کار باشد و پلان باز و منعطفی داشته باشد تا کارکنان در سطوح مختلف با یکدیگر همکاری و چیدمان معماری داخلی دفتر کار به نحوی باشد که کارکنان تاثیر مثبت کاری بر روی یکدیگر داشته باشند. برای طراحی پلان معماری دفتر کار، بایستی از مبلمان چرخان و متحرک استفاده کرد تا افراد به صورت تیمی گرد هم آیند. به طور مثال، چیدمان بلوکی صندلی ها و میزها در گروه های چهارتایی یا به صورت ردیفی به نحوی که میزهای کار در ردیف های دوتایی قرار بگیرند؛ یا میزها به صورت دایره یا مستطیل به نحوی سازماندهی شوند تا کارکنان به راحتی با یکدیگر همکاری و مشارکت داشته باشد. اتاق جلسه در پلان معماری دفتر کاری با اهمیت است،‌ همچنین وایت برد به نحوی که ایده های ساختمان سازی و اسکیس ها بر روی آن طراحی شوند.

گزارش کارآموزی معماری دفترکار مهندسی

کار آموزی معماری دفتر کار مهندسی فراتر از ساخت مدل و نقشه کشی است، اکثر معماران خشنود هستند که می توانند دانش و تجربه های عملی را به نسل بعدی در این حرفه منتقل کنند. هدف از دوه کارآموزی معماری دفتر کار مهندسی ارایه تجربه کاری با ارزش است، و با اهداف کاری و پیشنه شغلی کارآموز مرتبط نیست.

معماری دفتر کار کوچک

معماری دفتر کار کوچک بایستی محیط کاری منعطف و بازی باشد که حداکثر ۳۰ معمار و شهرساز را در خود جای دهد. گشودگی ها و پنجره ها به نحوی باشد که منبع نامحدودی نور طبیعی در فضاهای داخلی وارد شود و دید و منظر های وسیعی به سایت پیرامون ارایه دهد. معماری دفتر کار کوچک بایستی مجهز به امکانات برگزاری کنفرانس و سامانه های اینترنت باشد تا طراحی پروژه های محلی، ملی و بین المللی را جوابگو باشد. کار بخش عالی و فوق العاده زندگی هر فردی است. فضای داخلی دفتر کوچک معماری قابلیت منحصر به فردی برای تغییر حالات روحی و ذهنی هر فردی دارد که بر روی انجام فعالیت های روزانه وی تاثیر می گذارد. به طور مثال، فضای داخلی آرام و پرنور سبب شده تا ذهن کارکنان بر روی پروژه متمرکز شود، همچنین امکان استراحت و آرامش در طول اوقات فراغت باشد.