ساختمان پلاس ایکس
ایده طراحی ساختمان اداری، فضاهایی برای کارآفرینان مشتاق و کمک به جوامع محلی است.
برج اداری او
ایده طراحی برج از نقطه عطف شهری گرفته تا تجربه انسانی - به جلوه ای از سادگی طراحی که بخشی ذاتی از مارک OPPO است تبدیل می شود.
کارخانه جاکوب
ایده طراحی کارخانه توزیع هوشمندانه فضاهای کاری همراه با نمای سبز الهام گرفته از مزارع و دیوارهای داخلی کاملاً مدولار است.
برج «زد ایچ ای»
برنامه فیزیکی برج «زد ایچ ای» شامل پلازای محوطه سازی شده، گالری هنری، فروشگاه ها، رستوران ها و اتصال به ایستگاه مجاور شبکه مترو شنژن است.
اکسپریمنتا
«ساختمان اکسپریمنتا»  ابزاری فضایی برای یادگیری و درک است که هدف معماری آن آموزشی و خلق مرکز علمی است.
ساختمان اداری هوشمند مکعب برلین
ساختمان اداری هوشمند مکعب برلین
ایده ی طراحی ساختمان اداری، طرحی نگاره سان و مجسمه وار پیشرو در فنآوری های دفاتر هوشمند است؛ سایت تاریخی ساختمان اداری در قلب برلین واقع شده است.
شعبه مرکزی شرکت مدیکا
سرعت و دینامیک بودن بزرگراه مجاور به ایده ی معماری ترجمان شده و الهام گرفته شده از پیشرفته ترین فنآوری قایق های فوق العاده سریع است. فرم ساختمان شبیه لاشه کشتی است که در میان تپه های سبز قرار گرفته است.
پروژه معماری مدرسه بین المللی کپنهاگ
پروژه معماری مدرسه بین المللی کپنهاگ
نمای مدرسه بین المللی کپنهاگ با ۱۲۰۰۰ پانل خورشیدی رنگی پوشیده شده است که بر اساس پیشرفته ترین فنآوری است. مدرسه کپنهاگ یکی از بزرگ ترین مدارس است.
اداره مرکزی شرکت ای استيرز
اداره مرکزی شرکت ای استيرز
هدف اول از ساخت اداره مرکزی ایجاد سایت خط تولیدی متشکل از فضاهای کاری معاصر، چالش برانگیز و عالی است. هدف دوم ساخت ساختمانی است.
پروژه معماری ساختمان ودافون
پروژه معماری ساختمان ودافون
ایده طراحی ساختمان ودافون مبتنی بر حجم بتنی سفید با اشکال سه بعدی است که از خطوط هندسی جسورانه با اشکال الماسی تشکیل شده است.
ساخت مرتفع ترین آسمان خراش در استرالیا
ساخت مرتفع ترین آسمان خراش در استرالیا
مرتفع ترین آسمان خراش های دوقلو با ارتفاع میانگین ۳۵۶.۲ متر مرتفع ترین ساختمان در استرالیا شناخته شدند. از ویژگی های آسمانخراش ها، فضای بالاي آن هاست.
مرکز طراحی آرام
پروژه مرکز طراحی آرام
ساختمان قرمز مکمل مرکز طراحی آرام است به نحوی که به ساختمان های زیبای لند مارک سبز رنگ و آبی رنگ در غرب هالیوود پیوسته است.
ساختمان اداری کوگن
ساختمان اداری کوگن
ایده ی طرح ساختمان اداری کوگن متمایز و حجم استوانه ای در وسط میدان شهر گوتبورگ الهام گرفته از معماری رنسانس ایتالیایی است.
پروژه آسمانخراش سنگاپور
پروژه آسمانخراش سنگاپور
در فضای داخل، ساختمان شامل دفاتر اداری، ۲۹۹ واحد مسکونی، و فضاهای خرده فروشی جانبی است.حرکت اصلی طراحی ساختمان آسمانخراش سنگاپور در بال های عمودی است.
پروژه ساختمان چند منظوره
پروژه ساختمان چند منظوره
ایده ساختمان چند منظوره الهام گرفته شده از گذشته شهر و آینده جاه طلبانه آن است،‌این طرح دارای عناصر تعاملی است که بازدید کنندگان درباره شهر می آموزند.
پروژه آسمان خراش برج الخلیفه
پروژه آسمان خراش برج الخلیفه
ایده ی آسمان خراش برج الخلیفه الهام گرفته شده از الگوی هندسی گل در بیابان و سامانه های الگوی طراحی است که از معماری اسلامی به عاریت گرفته شده است.
پروژه طراحی برج بلند مجارستان
پروژه طراحی برج بلند مجارستان
طراحی برج پاسخ متهورانه ای به گونه شناسی سنتی برج و پودیوم است به نحوی که به صورت یکپارچه با برج بیست و هشت طبقه ترکیب شدهه است.