ساختمان پلاس ایکس

معمار studioegretwest

سال ساخت ۲۰۲۰

مکان برایتن، انگلستان

مساحت ۵۳۰۰۰ فوت مربع

فضای داخلی اداری

فضای داخلی این طرح شامل تعدادی فضاهای کاری انعطاف پذیر متنوع برای حمایت از مشاغل در انواع و مقیاس های مختلف است. در قلب ساختمان اداری، فضاهای همکاری سه طبقه با استودیوهای دیجیتالی و آزمایشگاه های برای خلق نخستین نمونه های اولیه و امکانات پیشرفته برای کارآفرینان و استارت آپ هاست ، فضاهای اداری با طرحی سنتی تر در چهار طبقه بالا توزیع شده است.

ایده طراحی نمای اداری

ایده طراحی نمای اداری به رنگ زرد روشن و گشوده است به نحوی که به تبادل دانش و فعالیت پر جنب و جوش فضای داخلی اشاره کرده است.  با توجه به اهمیت نمای ساختمان ، فضای گردش مهم ساختمان اداری نیز با آلومینیوم زرد پوشیده شده است و متشکل از فضاهای مکعبی شکل با روکش درخت غان است.

 

جزییات معمارانه فضای اداری

ساختمان اداری به گونه ای طراحی شده است که نسبت به تقاضای اعضا و تغییرات بازار انعطاف پذیر و واکنش پذیر باشد. صفحات طبقه از طبقه همکف به طبقه دوم به دو نیمه تقسیم شده و به مشاغل اجازه می دهد در داخل ساختمان رشد کرده و تکامل یابند. این امر همچنین باعث ایجاد دهلیز سه گانه قابل توجهی می شود که توسط مجموعه ای از پل ها و پله های آشکار متصل می شود و کاربران را تشویق می کند تا در سراسر ساختمان گردش کرده و لحظات تعامل و الهام را بیابند.