فراخوان مسابقه جایگاه مقدس

فراخوان مسابقه جایگاه مقدس

معرفی مسابقه جایگاه مقدس

ایالات متحده کشور مهاجران است و سابقه ی طولانی در پذیرش مهاجران جدید دارد. در سال ۱۸۸۶، از مجسمه «آزادی» به طور رسمی رونمایی شد، و بین سال ۱۸۹۲ و ۱۹۵۴ جزیره الیس ۱۲ میلیون مهاجر در شهر نیویورک پذیرفت. جزیره آنجل، در خلیج فرانسیسکو، مکانی برای پذیرش مهاجران در ساحل غربی بود، که در سال ۱۹۰۵ ساخته شد. بر خلاف جزیره الیس، تازه واردان به مدت زمان طولانی تحت شرایط بسیار دشواری قرار گرفتند. تا زمان بسته شدن ایستگاه در سال ۱۹۴۰، جزیره مکانی برای تبعید مهاجران در مرزهای جغرافیایی و سیاسی بود – مجسمه آزادی هرگز به آن ها خوش آمد نگفت.

فرصت مسابقه جایگاه مقدس

این مسابقه جایگاه مقدس فرصتی برای به چالش کشیدن ساحل شرقی است، و در نظر دارد که مکانی برای ورود مهاجران جدید در جزیره آنجل باشد همچنین مکانی برای بازتاب زندگی مهاجران گذشته و جوامعی که هم اکنون در حال حاضر زندگی می کنند. امروز، جزیره آنجل طیف وسیعی از فعالیت های سرگرمی برای مردمی است که در جستجوی چشم اندازی برای فرار از تراکم شهری هستند، و این مکان تورهای تاریخی برای مهاجران قدیمی و تسهیلات نظامی در جزیره است. اکثر بازدیدکنندگان جزیره آنجل ایستگاه مهاجرت را بازتاب مکان می دانند. اگرچه برای مهاجران برگشت به چنین ایستگاه مهاجرتی، تجربه ای تلخ است.

هدف مسابقه جایگاه مقدس

کشف این نکته است مسابقه جایگاه مقدس که چطور منظر و معماری به عنوان جایگاه مقدس و پناهگاه می توانند با هم یکی شوند تا مکانی برای توسعه تفکر حواس های چندگانه و مصالحه باشند. به طور کلی، مکان مقدس می تواند فضایی برای پناه بردن و حفاظت باشد،‌هم از لحاظ فیزیکی و هم روانشناسی. مردم به دنبال پناهگاهی در فرم ها و مکان های بسیاری هستند؛ برای برخی این مکان فرمی از شکل گیری جامعه، مکان دور هم جمع شدن است، برای برخی به شکل مکانی مقدس برای عبادت است. در حالی که سایر افراد آن را مکانی برای تفکر انفرادی و اندیشه می دانند، برخی دیگر آن را پناهگاهی برای موسیقی، هنر، یا طبیعت و حتی مدیتیشن.

چالش مسابقه جایگاه مقدس

پیشنهادات مسابقه جایگاه مقدس ارایه شده بایستی به دور از تبعیض نژادی.

جایگاه مقدسی برای محافظت از مهاجران گذشته.

و حال به ایالات متحده باشد.

بایستی مکان هایی برای تفکر و تعمق باشد.

همچنین مناطقی برای گرد هم آمدن جمع هایی در مقیاس های متفاوت.

جایگاه مقدس بایستی به نحوی مهاجران تازه وارد را حفاظت کند.

تا به طور فیزیکی، معنوی و احساسی با خانه ی جدید ارتباط برقرار کنند.

برای مهاجران همچنین مکانی برای تحصیل، تفکر و تعمق باشد.

به طور ذاتی، چنین اکتشاف معمارانه ای به عنوان جایگاه مقدس.

بایستی تمامی احساسات انسانی را در نظر بگیرد.

و حس آسایش، راحتی، حفظ حریم خصوصی و جامعه را در برداشته باشد.

جدول زمان بندی مسابقه جایگاه مقدس

مهلت ارسال آثار۲۲/۰۳/۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸)

مهلت ثبت نام ۲۲/۰۳/۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸)

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه کنید:

http://www.lyceum-fellowship.org/2019-competition.html