غرفه لیتوانی
پنجره های بزرگ و تزئینات، نماد و ظرافت تاریخ استقلال لیتوانی ، مبارزه برای آزادی و شادی رهایی، مطالبی واقعی و قابل مشاهده درباره لیتوانی - فرهنگ ، نوآوری ها و هویت آن ارائه می دهد.
غرفه روسیه
بیان ایده رشد و حرکت به زبان لوله های رنگی است
خانه کویر
ایده طراحی خانه بر اساس معماری ارگانیک و فرانک لوید رایت ساخته شد
رستوران سیلو
ایده طراحی رستوران، زباله صفر، فلسفه‌ای محیط ‌زیست دوستانه برای زندگی است
نمونه موردی پارک فرهنگی
پارک فرهنگی خلیج شنژن
ایده ی طراحی "پارک فرهنگی شنژن خلیج"  با توجه  به دو مقیاس متعالی از زمان - «دوره باستان» و«آینده» و با هدف ایجاد منظره شهری اثرگذار شکل گرفته است.
خانه آینه ای بازتابی از کویر
در فضای داخلی خانه نامریی، دیوارهای شیشه ای آینه ای، منظره گسترده ای از پیرامون 90 هکتار خصوصی را نشان می دهند.
نمونه موردی مرکز فرهنگی
مرکز فرهنگ و هنر شهرستان شو
ایده طراحی مرکز الهام گرفته شده از گونه شناسی حیاط خلوت است و برگرفته شده از روح هنری معماری سنتی چینی و اصول پنهان کردن، نفس کشیدن، تزکیه و پرسه زدن است.
مسابقه طراحی خانه بازی
چگونه می توانیم از خلاقیت در طراحی برای تشویق به بازی کردن در اوقات قرنطینه در خانه استفاده کنیم؟
موزه یادبود پسر یانگ وون
ایده طراحی موزه یادبود  «فضای سمبولیک» است، که در آن سه ذهنیت یانگ وون ، «مقاومت»، «فداکاری» و «صلح» در سه فضای نمایشگاهی به تصویر کشیده شده است.
بزرگراه چشم انداز موجی
«چشم انداز موجی»، طرح سیالی دارد که فضاهای شهری جدیدی تولید کرده و انحنای سطح برای حداکثر رساندن دسترسی و اتصال بین جریان رود و شهر است.
مرکز جراحی قلب سلام
بلوک بیمارستان یکی از باکیفیت ترین مراکز بهداشتی درمانی است که شامل عملکردهای چندگانه ای نظیر سالن های نمایش، لابراتوارهای تشخیص بیماری و اتاق های چهارتختخوابی است.
مرکز تشخیص سرطان سینه بیمارستان یوروینسکی
عناصر معماری مرکز درمانی ترکیبی از فرم، نقشه،‌ مصالح بومی و نور طبیعی، محیط طراحی شده ای را خلق کرده است که نشانگر تاثیر مثبت معماری بر روی محیط های مراکز سلامت و بهداشت است.
نمونه موردی طراحی فرهنگی
مرکز فرهنگی گیلین وندا
ایده معماری مرکز فرهنگی در این طرح، مکعبی بسیار ساده است که از طریق سازه‌ی دیوارنما  تبدیل به «مکعب لندسکیپ» شده است.
اکسپریمنتا
«ساختمان اکسپریمنتا»  ابزاری فضایی برای یادگیری و درک است که هدف معماری آن آموزشی و خلق مرکز علمی است.
موزه ی ام نه
طرح «موزه ی ام نه» از یک ساختمان جدید بزرگتر و یک ساختمان کوچکتر به ترتیب برای موزه و دفاتر آن تشکیل شده است
فضای شهری کارن بلوکسنز
این فضای شهری دارای دید و منظر منحصر به فردی با تپه هایی سازماندهی شده برای دوچرخه و پوشش گیاهی سبز است که دربرگیرنده بیش از 2000 دوچرخه پارک شده است که دو سوم آن ها در فضای پوشیده داخل تپه قرار دارند
مسکن سبز
مسکنی برای درختان
«خانه بینه»، مجموعه ای با نام «مسکن برای درختان» است، نمونه ای از طرح مسکونی که فضای سبز در میان همسایگی با تراکم بالاست. باغ ها بر روی فضاهای عمودی بر روی هم قرار گرفته واقع شده است.
برج پیچ خورده لوما
ایده ی طراحی نمای برج لوما توسط فرانک گری از صخره های آهکی پیرامون شهر آرل فرانسه الهام گرفته است
معماری ایرانی در عکاسی
معماری ایرانی از هندسه نمادین استفاده کرده و شامل کاربرد گسترده دایره و مربع می باشد که در طرح های متقارن آشکارست. رنگ های معروف موجود در کاشیکاری ها عبارتند از طلایی، سفید و فیروزه ای که بر روی زمینه آبی تیره لایه بندی شده است.
مسابقه عکاسی
با به وجود تلفن هوشمند، میلیون ها نفر در سراسر جهان به دوربی…
برج مارسیز
نمای برج از مصالح بتنی با ۳۰ رنگ متفاوت ساخته شده است. سایبان ها با نما ترکیب شده به نحوی که با شیشه شفاف گشودگی ها هماهنگ است و دارای منفعت های فراوانی است که از آن جمله اند کاربران قادر خواهند بود از نور طبیعی مدیترانه ای که به فضای داخلی دفاتر وارد شده لذت ببرند.
موزه میوه
ایده ی اصلی برای طراحی «ساختمان موزه میوه» الهام گرفته شده از شهر یاماناشی است، مکانی که محل تولید بهترین میوه در تمام ژاپن است.
موزه هنر تادو آندو
تادو آندو شرح می دهد که خواستار خلق طرح موزه ای است که سنتزی از فرهنگ غنی جنوب چین است. موزه دارای پلکان دوبل مارپیچی در مرکز ساختمان است که تا طبقه چهارم رفته و در نور طبیعی غوطه ور شده است.
آکادمی دونگپو
در حال حاضر آکادمی دونگپو در کنار رودخانه سیونجان شهر میشان ساخته شده که برای قدردانی به سوشی و ابراز عشق مردم به ادبیات و وطن مادری است.
مرکز فرهنگی شویی
هدف معماران برای خلق ایده طراحی مرکز، ترجمان آداب و رسوم باستان شویی به طراحی است؛ با استفاده از بام های همپوشانی شده، مصالح برنزی،محراب ها و بازآفرینی فضای مقدس.
طراحی ساختمان جدید ارکستر فیلارمونیک
طراحی ساختمان جدید ارکستر فیلارمونیک
ساختمان جدید ارکستر فیلارمونیک اورال شامل سالن کنسرت با ظرفیت ۱۶۰۰ نفر و سالن موسیقی کوچک تر با ظرفیت ۴۰۰ نفر است. دو تالار کنسرت در درون سازه فلزی هستند.
سیستم ایده TOD
نشست تخصصی امکان و روش اجرای tod در تهران
TOD یک مجموعه اصلاحات شهری است که باعث می‌شود سیستم حمل‌ونقل عمومیِ یک شهر، با راندمان بیشتری به کار آید. و اصلاحاتش، خیابان‌های شهر را از خودرو پس می‌گیرد.
برج چینی با آبشار ۱۰۸ متری
برج چینی با آبشار ۱۰۸ متری
برج چینی ۱۲۱ متری ساختمان بین المللی لیبی واقع در گویانک، جنوب غربی چین به نحوی طراحی شده که شامل آبنمای نمایشی ۱۰۸ متری است.
کفپوش رزین تروکسی برای فرودگاه ها
کفپوش رزین تروکسی برای فرودگاه ها
کفپوش رزین تروکسی به فرودگاه های بسیاری در سراسر جهان عرضه شده است؛ اين کفپوش ها بادوام،‌ با هزينه نگهداری حداقل، و از لحاظ زیبایی جذاب هستند.
بازگشایی مرکز آقاخان لندن
بازگشایی مرکز آقاخان لندن
مرکز آقاخان لندن در پاییز بازگشایی می شود؛ نخستین ساختمان در شهر است که توسط شرکت مشاور طراحی شدند؛ و برنده جایزه پریتزکز از اعضای طراح شرکت مشاور است.
هتل مورفیوس
اتمام هتل مورفیوس ماکائو
سطوح ناهموار و موج دار در فرم بیرونی ساختمان هتل مورفیوس توسط سه سوراخ در سطح شیشه ای ایجاد شده به نحوی که نمای شمالی و جنوبی به هم متصل ساخته.
طرح جامع زاها حدید
طرح جامع زاها حدید
طرح جامع سبب یکپارچگی فضاهای تفریحی، فرهنگی و عملکردهای بوم شناختی در خلال ترکیب منسجمی است که سبب تثبیت خاکریز تفرجگاهی شهر به عنوان فضای مهم شهری شده.
سازه چوبی روباتیک
سازه چوبی روباتیک
فرایند ساخت سازه چوبی رباتیک بسیار ساده است در ابتدا روبات اول، قطعه چوبی‌ را برداشته و با اره به اندازه مناسب برش می دهد.
فضای اجرا
مسابقه طراحی فضای اجرا نمایشگاه
گردهمایی طرح و فضا یکبار چهار سال پراگ، بزرگ ترین مسابقه طراحی فضای اجرا نمایشگاه معماری است که در سال 1967 بنیانگذاری شده است.
بالکریشنا دوشی برنده جایزه پریتزکر
بالکریشنا دوشی برنده جایزه پریتزکر
بالکریشنا دوشی اولین معمار هندی است که جایزه پریتزکر را دریافت کرد. این جایزه معادل جایزه نوبل و به دوشی برای هفتاد سال سابقه کاری در سال ۲۰۱۸ اهدا شد.
پنج شغل در فنآوری معماری
پنج شغل در فنآوری معماری
حتی با ظهور فنآوری مانند واقعیت مجازی، واقعیت افزوده شده، چاپ سه بعدی، طراحی محاسباتی و روباتیک فنآوری معماری در حال تغییر است.
هفت فونت پروژه های طراحی داخلی
هفت فونت پروژه های طراحی داخلی
همان طور که بسیاری از معماران می دانند، فونت ها شخصیت منحصر به فرد خود را دارند به همین سبب الهام گرفتن از آن ها برای دکوراسیون دفاتر دور از ذهن نیست.
همایش ملی معماری
پنجمین همایش ملی معماری
هدف همایش ملی معماری ايجاد فرصتي براي تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهاي نوین پژوهشي بين انديشمندان، محققان،دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمينه کنفرانس است.
کنگره بین المللی عمران معماری
کنگره بین المللی عمران معماری
بر اين اساس، دبیرخانه پنجمین کنگره بین المللی عمران معماری از تمامي متخصصان، پژوهشگران و دانشمندان مراكز علمي ، تحقيقاتي و صنعتی دعوت مي نماید.
بازی‌ دیجیتال
نخستین کنفرانس تحقیقات بازی‌ دیجیتال
صنعت بازی‌ دیجیتال،همچون هر صنعت دیگری برای پیشرفت خود نیازمند تحقیق و توسعه بوده و این در حالی است که سهم این صنعت از پژوهش‌ های دانشگاهی بسیار ناچیز است.
همایش تعامل گروه معماری و سازه شهری
همایش تعامل گروه معماری و سازه شهری
یک معمار اسپانیایی که به دلیل نقش مهم خود در گروه معماری و سازه مکزیکی و مهندسی ساختاری معروف شده بود.توسعه لایه های نازکی که از بتن مسلح ساخته شده بودند.
تلفیق نقشه معماری و سازه ماکت سازی
تلفیق نقشه معماری و سازه ماکت سازی
ساختمان دلپذیر و مطبوع در حالت دائمی به یک مجسمه تاثیرگذار تبدیل می شود. چنین ظرافتی در معماری و سازه باعث می شود که ساختمان به یک حالت نامناسب تبدیل شود.
روش نوین علم معماری هنر اول
روش نوین علم معماری هنر اول
در سالهای اخیر، مباحث بسیار زیادی در مورد اینکه هدف نهایی معماری هنر چه چیزی می تواند باشد، وجود داشته است و با پاسخ هایی همراه بوده که از محدوده ایجاد شده.
چگونه دید معمارانه طراحی پیدا کنیم
چگونه دید معمارانه طراحی پیدا کنیم
الزامات و مسائل شگفت انگیزی که دید معمارانه انجام می دهند، بدانید به اضافه راه سریع برای به ثمر رساندن سبک خود. کنترل پروژه در این فرآیند به دست آورد.
همایش صنعت رابطه معماری و توریسم
همایش صنعت رابطه معماری و توریسم
نقش معماری در صنعت گردشگری بسیار تنگاتنگ است به نحوی که این دو فعالیت بسیار به هم وابسته و ارتباط دو طرفه معماری و توریسم از زمان باستان آغاز و تا به امروز.