چگونه دید معمارانه طراحی پیدا کنیم

چگونه دید معمارانه طراحی پیدا کنیم

دید معمارانه چیست؟

درباره هزینه ها، الزامات و مسائل شگفت انگیزی که دید معمارانه انجام می دهند، بدانید به اضافه راه سریع برای به ثمر رساندن سبک خود. کنترل پروژه در معماری برای به دست آوردن خبر تازه از آنچه که معماران انجام می دهند، صحبت کردیم، از جایی که الهام می گیرند و آنچه که شما قبل از پرداخت درمورد پروژه خود بایدد بدانید. در اینجا، ۱۰ دیدگاه از دیدگاه های شما آورده می شوند. معماران چه کاری باید انجام دهند؟ دید معمارانه به نقشه کشی و طراحی ساختمان ها و تعدیل ساخت و ساز می پردازند. اکثر ایالت های آمریکا نیاز به معماران مجاز وو دارای آموزش و تجربه تخصصی دارند و اینکه یک آزمون سخت را گذرانده باشند. از شما می خواهیم که یک شرکت کننده فعال در روند طراحی باشید.درست آن است که کار واقعی طراحی در مسئولیت معمار باشد.

هنر دید معمارانه بازسازی ساختمان

مسئولیت شماست کهه درباره بودجه و انتظارات خود منصف بوده و بازخورد صادقانه داشته باشید. کاز در برنامه ای با نام چطور انتخاب کنید و با یک معمار کار کنید  کار کرده است، بخشی از سمینار خود را به آنچه که معماران و مشتریان از یکدیگر انتظار دارند، اختصاص داده است. در کارگاه مصالح، او می گوید که مشتری ایده آل  صادق، صریح، انعطاف پذیر، واقع گرا و تعیین کننده  است. صریح بودن نسبت به ایده های معماران و تصمیم گیری به موقع، به پروژه شما کمک خواهد کرد تا اجرای آن بسیار هموارتر گردد. ما می توانیم به روی پروژه شما از ابتدا تا انتها نظارت داشته باشیم. اگر شما یک پروژه بزرگ خانه را برعهده داشته باشید، چه بازسازی در مقیاس بزرگ باشد یا ساختمان خانه رویایی شما از ابتدا باشد، شاید ندانید که از کجا شروع کنید. خوب، دیگر حیرت زده نباشید.

مسائل راهبردی دید معمارانه مثبت

اولین تماس باید با یک معمار انجام شود. این جوانب مثبت به مهارت ها و آموزش هایی برای یکنواختنگه داشتن پروژه در حال اجرا، نیاز دارد و به این ترتیب، آنها می توانند کل کار طراحی و گروه ساخت خود را هماهنگ سازند. دید معمارانه می توانند در همه جنبه های پروژه از جمله مطالعات انتخاب محل و امکان سنجی ساخت از طریق مشاهده و روش های خاتمه پروژه، نقش داشته باشند.. Coates می گوید: صاحبان خانه می توانند درباره سطح و دامنه خدماتی که به دنبال آن در پروژه خاص خود هستند، مذاکره نمایند. حداقل، معمار معمولاً برای طراحی، مستندسازی و مجاز کردن مسئولیت می باشد. کارمعماری در همه جا ۵۰% از کار ما در خارج از شهر است. بنابراین هر ماه چندین سفر برای بازدید از محل کار و دیدار با مشتریان و پیمانکاران دارم.

برترین پارلمان دید معمارانه جهان

بنابراین، اگر شما جستجوی خود را با جوانب مثبت منطقه ضروری محدود سازید، ممکن است که قادر باشید این قلمرو را وسعت بخشید. جوانب مثبت کاری که شما در وبسایتها تحسین می کنید، می بینید؟ از تماس با آنها نترسید و بپرسید که آیا آنها در منطقه شما کار می گیرند. ما از هر چیز کمی انجام می دهیم.به ندرت دو روز یکسان هستند. بعضی روزها برای دیدن فرصت های طراحی یا بازرسی کار در حال انجام کار سفر می کنم، سایر روزها، ملاقات هایی با مشتریان، پیمانکاران یا مهندسین مشاور دارم. بسیاری از دید معمارانه ، اوقات زیادی را پشت میزهایشان صرف می کنند، و من از این قاعده مستثنی نیستم. ما ایمیل های زیادی را زده و به وفور طراحی کامپیوتری انجام می دهیم. اضافه می کند: من هر روز در حدود نیم تا یک ساعت در خانه بر روی طراحی کار می کنم.

عکاسی در دید معمارانه

سپس در دفتر با مشتریان، پیمانکاران و کارمندان دفتر صحبت می کنم. منن نقشه ها، تغییرات و اصلاحات علائم و غیره را مرور می کنم. مشخصات همه پروژه ها را می نویسم. اغلب از کارگاه های سازندگان خاص مانند فولاد یا کابینت بازدید می کنم و همچنین محل کار را در منطقه سیاتل می بینم. در نهایت، سعی می کنم که روزانه، بعضی اوقات را صرف بازاریابی کنم، عکس هایی را برای سایت های مختلف طراحی بفرستم، با نویسندگان مجله صحبت کرده، بر روی صفحه اینستاگرام کاز ست کنم . به دنبال بینشی بر اساس حساسیت طراحی هستید؟ بپرسید که چه کسی در معماری مدل های ما نقش دارد. از هر معماری که برای استخدام در پروژه خود در نظر می گیرید، درباره نقش طراحی مدل ها یا الهام گرفتن در کار خود بپرسید.

درک دید معمارانه در آمریکا و نروژ رشد کرد

پاسخ آنها درباره میزان نگاه و احساسی که آنها در کار خود مورد هدف قرار می دهند، به شما خواهد گفت. سورفنکه هم در نروژ و در آمریکا بزرگ شد،به شدت الهام گرفته از سنت های معماری اسکاندیناوی است. Sverre Fehn ، معمار مشهور نروژی، دوست من بود. معتقدمم که تأثیر عمیقی بر کار من داشته است . Finne می گوید: من هرگز، بعدظهرهایی را که با سورفن در اتاق نشیمن خانه اش در Havna Alle در اسلو می نشستیم، فراموش نخواهم کرد. Sverre در یک خانه با کارکردی کلاسیک که توسط معلمش، ArneKorsmo طراحی شد، زندگی می کرد. او توانایی خارق العاده ای در درک ساخت و ساز و مصالح داشت و سپس یک بعد شاعرانه خاصی به آن عناصر می بخشید. Finne می افزاید: او همپنین فرد بسیار بی ادعایی بود و هنگامی که آمریکایی ها به او جایزه Pritzker (معادل جایزه نوبل برای معماری) را اعطا کردند.

دید معمارانه در مدیریت مجموعه معماری

آنها فکس های سری زیادی را فرستاده و پس از آن با جت شخصی خود به اسلو پرواز کردند. اما بعد، برف بسیار زیادی در جاهای مختلف وجود داشتت که آنها تنها توانستند که برای بازدید از تعداد کمی از ساختمان های من مدیریت کنند. Finne می گوید: اگر Sverre Fehn، قطب نمای من بود، آلوار آلتوAlvar Aalto، معمار فنلاندی، یکی از بزرگ ترین معماری های قرن بیستم، ستاره شمالی من بودهه است. در ۱۹۸۵، به مدت یک سال در Helsinki، با بورس تحصیلی Fulbright زندگی کردم و چندین بار، موفق به دیدن همه ساختمان های Aalto شدم. معمار فنلاندی و منتقد Juhani Pallasmaa، مربی من بود و بسیاری از دیدگاه های خود را در Aalto و طراحی فنلاندی به کار بست.

نیروی جادویی دید معمارانه در جهان بیرون

 دیدن کار Aalto، مقدار زیادی از رمز و راز از دست دادن نور طبیعی و ایجاد آنچیزی که Aaltoچشم انداز داخلی ساختمان نامید، را به من آموخت. منن حتی شب را در یک چادر درست در کنار کلیسای Aalto در Vuoksenniska، Imatra، به سر بردم. نور صبح باورنکردنی بود. ما از طبیعت الهام گرفتیم. دید معمارانه ساختمان هایی را طراحی می کنند که بین دنیای درونی خصوصی و امن خانه و جهان بیرون پلی می زنند. بنابراین منطقی است که سبکی که معمار با آن کار می کند، مهم نباشد و طبیعت تقریباً همواره الهام بخش است. Finne می گوید: اینجا، در شمال غربی اقیانوس آرام، با تعدادی از باشکوه ترین توپوگرافی و محیط طبیعی در جهان محصور می شویم. من هر روز از جهان طبیعی الهام می گیرم.

طراحی اختصاصی با دید معمارانه

ما ممکن است قادر به ارائه تخصص در طراحی حتی در مشاغل کوچکتر باشیم.

اما نه همیشه.

مالکین خانه تمایل به استخدام یک پیمانکار دارند .

تا استخدام یک معمار برای کارهای کوچک تر، اما آیا مواقعی وجود دارد.

که باید تجدید نظر شود؟Coates می گوید: همانطور که انتظار می رود.

بستگی به شغل دارد.

به معمار بستگی دارد.

بیشتر شرکت معماری با کمتر از ۱۰ نفر.

تمایل به گرفتن پروژه های کوچکتر دارند.

ولی شرکت های بزرگ تر ممکن است اینگونه نباشند.

به طور کلی، یک معمار یا مهندس سازه برای هر کاری، صرف نظر از اندازه، لازم است.

که بر ساختار سازه یا دیگر مسائل مربوط به پروانه ساختمانی از جمله، پله ها، نرده ها، پنجره ها و غیره تأثیر بگذارد.

  Coates می گوید: صرف نظر از اندازه کار، برای مالکین ساختمان مهم است .

بدانند بیشتر پیمانکاران، آموزش کاملاً صفر در طراحی دارند.

ایده های بزرگ برای دید معمارانه داشته باشید

علاوه بر این، همیشه ایده خوبی است که بزرگی یا کوچکی کار مهم نباشد.

کسی با تجربه لازم کاری را سراغ داشته باشند.

از اینکه صحیح و مطابق با هدف طراحی ساخته می شود، اطمینان یابند.

من مالکین ساختمان را تشویق می کنم.

که طراح یا معماری داخلی را برای هر کاری بدون توجه به اندازه آن، به کار گیرند.

از معمار نقل می شود: دید معمارانه می توانند پروژه های بسیار کوچک را انجام دهند.

اما نکته ای که وجود دارد این است که هزینه های معماری با هزینه ساخت و ساز نامتناسب می شود.

البته، من طراحی مبلمان را انجام می دهم.

ما بهترین خود را برای شفاف سازی.

قیمت گذاری سازه انجام می دهیم.

دید معمارانه هزینه کار را به روش های متنوعی به عهده می گیرند.

کنترل دید معمارانه هزینه های ساخت و ساز

ساعتی (حدود ۱۰۰ دلار یا ۱۶۰ دلار در هر ساعت، یا ۶۰دلار تا ۹۰ دلار در هر ساعت برای پشتیبانی از کارها مثل طراحی)، مبلغ کل، درصدی از هزینه های ساخت (معمولاً ۱۰ تا ۲۵ درصد)، یا ترکیبی از این روش ها. بیشتر نیز شامل برآورد اولیه از هزینه های کلی پروژه هستند. هزینه های اولیه، براساس هر فوت مربع، با پروژه هایی به طور میانگین در حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار در هر فوت مربع، البته تنها برای هزینه ساخت، برآورد می شوند. البته، همچنین هزینه ها به معامله بزرگ از هزینه های متوسط در منطقه بستگی دارد. Coates و Finne، هر دو، براساس ساعت کار می کنند. Coates می گوید: من این روش را ترجیح می دهم زیرا به مشتریان ما اجازه انعطاف پذیری را برای درخواستت سایر خدمات مانند اصلاحات بیشتر طراحی، طراحی داخلی و غیره بدون اصلاح قرارداد، می دهد.

دید معمارانه اطمینان خاطر حامی مشتریان

به علاوه، من هزینه ساعتی را ترجیح می دهم.

چون احساس می کنم که برای هر دو طرف منصفانه تر است.

احساس می کنم که مهم است.

حامی مشتریان خود باشیم.

این اطمینان را به آنها بدهیم.

که بهترین منافع آنها را در پروژه در نظر می گیریم.

دستیابی به این وقتی که هزینه ما براساس مقدار هزینه های پروژه باشد.

ما اینجا هستیم تا نیازهایتان را به یک ساختار زیبا و کاربردی تبدیل کرده.

همچنین متناسب با سایت باشد.

در کارگاه، در ارتباط با AIA آموزش می دهد.

که وقتی شما بخواهید از زیبایی، سود و صرفه جویی در پروژه خود مطمئن شوید.

باید به یک معمار مراجعه نمایید.

دید معمارانه می توانند با به چالش کشیدن سایت ها.

شنیدن نیازها و خواسته های شما.

بیان آنها به صورت طراحی کاملاً منحصربه فرد برای شما کار کنند.

دید معمارانه برای انجام کار نا تمام

انتخاب یک معمار باتجربه از آغاز، به جای اختیار دادن به شخصی بدون تجربه طراحی یا سعی کردن به DIY، می تواند به شما در جلوگیری از ناراحتی کمک کند… و به طور بالقوه پول شما را ذخیره نماید، زیرا در غیر این صورت، ممکن است شما نیاز به انجام مجدد کار ناقص شوید. ما در سفر همراه شما هستیم. می گویم، انتخاب یک معمار کمی شبیه انتخاب فردی برای پیاده روی طولانی با شما است. پس نیاز به اعتماد، همدلی، دید مشترک، ارتباط خوب و احترام متقابل می باشد. وقتی شما در نیمه راه، در هنگام پیاده روی مایل های زیادی از خانه دور می شوید، نمی خواهید به این موضوع فکر کنید که: من چگونه می توانم از دست این شخص خلاص شوم؟