همایش تعامل گروه معماری و سازه شهری

همایش تعامل گروه معماری و سازه شهری

مهندسین مشاور گروه معماری و سازه

فلیکس کاندلا یک معمار اسپانیایی مکزیکی بود که به دلیل نقش مهم خود در توسعه گروه معماری و سازه مکزیکی و مهندسی ساختاری معروف شده بود. مشارکت اصلی وی در این گروه معماری و سازه توسعه لایه های نازکی بود که از بتن مسلح ساخته شده بودند و به طور متداول به عنوان cascarones معروف بودند. هوش بصری کاندلا و استعداد مثلثاتی و هندسه توصیفی وی در طول سالهای سازنده مطالعات وی مورد توجه قرار گرفته بود. فلیکس کاندلا ؛ چارچوب در حال ساخت Cascarones کاندلا (وسط)؛ مدل Cascarones که در یک نمایشگاه به نمایش درآمده بود. LOceanografic یا اوشنوگرافیک یک oceanarium است که در شرق شهر والنسیا، اسپانیا قرار گرفته است که در آنجا سکونتگاههای دریایی مختلفی ارائه شده اند.

پلان گروه معماری و سازه مسکونی

مهندسین محاسب آلبرتو دومینگو و کارلوس کازارو در فرمول بندی طراحی این ساختار به کاندلا کمک کردند که تکراری را دنبال میکرد که یک ظرافت و زیبایی یکپارچه را ایجاد مینمود. L,Oceanografic کاندلا یا اوشنوگرافیک ؛ ساختار سقف L,Oceanografic .هیچیک ازطبقات هنر ساختاری قرن بیست و یکم نمی تواند بدون اشاره به این ساختار و یک اشاره عمیق به Calatravavalls سانتیاگو کامل شود.Calatrava یک معمار نئوفیوچریستیک اسپانیایی، مهندس محاسب، مجسمه ساز و نقاش است. آثار Calatrava از فرهنگ عمومی الهام گرفته شده است و همچنین در بسیاری از ساختارها مشخص شده است.

انواع گروه معماری و سازه

Nova Corps world Xandra در فیلم علمی تخیلی محافظان کهکشان به شدت بر اساس طراحی های وی می باشد. آثار اولیه وی غالبا پلها و ایستگاههای قطار می باشند که وضعیت پروژه های مهندسی عمران را در برجستگی های جدید در نظر می گیرد. پل Alamillo مجسمه مانند Calatrava ساختاری در سویل اسپانیا می باشد. این پل از نوع پل مهارشده با کابل گسترده پایه ای است و از یک شاه تیر تکی تشکیل شده است که دارای یک گستره متعادل ۲۰۰ متری را با سیزده کابل طولی می باشد. طراحی تک پایه ای Alamillo بعنوان موثرترین ویژگی زیبایی شناسی اثبات شده است.

ویلای گروه معماری و سازه

در حالیکه Calatrava به طور هوشمندانه بر روی جنبه های عملکردی آن کار کرده است. اثر Calatrava ؛ پل Calatrava– ترسیم شیوه نئو فیوچریستیک. Calatrava شیوه خود را به صورت پل سازی تقسیمات بین مهندسی محاسب و گروه معماری و سازه تعریف کرده است. بر طبق نظر وی، او یک شیوه بسیار شخصی را توسعه داده است که از مطالعات متعدد بر روی بدن انسان و دنیای طبیعی مشتق شده است. الهام گرفته شده از چشم انسان: L Hemispheric در شهر هنرها و علوم در والنسیا، اسپانیا؛ ترسیمات نشان دهنده استخراج از چشم انسان عمارت Quadracci توسط وی درسال ۲۰۰۱ در مرکز هنری میلوائوکی.

تحقیق در مورد گروه معماری و سازه

شامل brise soleilیک شبه بال متحرک می باشد که برای یک بال گسترده ۲۱۷ فوتی در طول روز باز می شود، و ساختار قوس مانند آن در شب یا در طول آب و هواهای بسیار سرد و طوفانی به صورت طولی پیچیده می شود.در طول این فرایند، راندمان ساختمان مورد آزمایش قرار می گیرد و یک هاله ظریفتر را برای طراحی کلی بوجود می آورد. پل Reiman، نیز توسط Calatrava طراحی شده است که به عمارت متصل شده است و دسترسی به پلکان و حومه شهر میلوائوکی را فراهم می کند. عمارت Quadracci ؛ اثر Brise soleil (وسط)؛ ترسیمات Calatrava برای عمارت Turning Torsoورودی عمارت Calatrava را در ساختارهای برجهای مرتفع مشخص نمود. این بلندترین آسمان خراش در سوئد و کشورهای شمال اروپا می باشد.

همایش گروه معماری و سازه شهری

این ساختار از لحاظ زیبایی شناسی بر اساس یک مجسمه است که Twisting Torso نامیده می شود، که یک قطعه از مرمر سفیداست که بر اساس شکل یک انسان در حال چرخش می باشد. که توسط خود Calatrava خلق شده است. برای ارائه این هنر در چنین مقیاسی از معماری ، وی روی تخصص های خود کار کرد و یک ساختمان ساکن محکم را ساخت که در نه قسمت از یک پنچ ضلعی پنج طبقه ساخته شده است. این ساختارها با بالا رفتن ساختمان نسبت به یکدیگر می چرخند. در نهایت، بالاترین قسمت ۹۰ درجه درجهت عقربه های ساعت با در نظر گرفتن طبقه همکف می چرخد. Turning Torso یک مثال عالی از ظرافت و زیبایی است که چیزی فراتر از زیبایی شناسی است.

پودمان گروه معماری و سازه

زیرا چرخش های صفحات کف به خوبی با نیازهای عملکردی ساختمان مطابقت یافته است. Turning Torso سانتیاگو اثر Calatrava: اثر ساختاری و پشته سازی ؛ بالا رفتن از تمام طبقات در Malmo در طول شب (وسط)؛ چرخیدن آسمان خراش که براحتی از خیابان دیده می شود. این که یک اثر طراحی مهندسی محاسب است که ایمن و عملکردی است و به خوبی اجرا می شود که ممکن است درسطح هنر ساختاری مطرح شود زیرا در ظرافت و زیبایی با شکست مواجه می شود. پاسخ به اینکه معماران چگونه به طور موثر می توانند بر روی این مسئله کار کنند در این راستا یعنی طراحی پارامتری قرار می گیرد. یکی از مثالهای اخیر در مورد روش ظریف و زیبای متمرکز شده ساختاری درفرودگاه بین المللی ChhatrapatiShivaji بمبئی در هند دیده شده است.

کنفرانس گروه معماری و سازه

که توسط Skidmore, Owings & Merrill (SOM) طراحی شده است.

SOM همیشه طلایه دار ابداع در سیستم های ساختاری بوده است.

اما در حفره های سیمانی این سایبان از ستونهای عظیم در فرودگاه بمبئی.

SOM به طور دقیق بر اینکه چگونه قدرت طراحی پارامتری می تواند.

در فراهم کردن ظرافت و زیبایی کمک کند، تمرکز کرده است.

روش پارامتری SOM در زیباسازی و ظرافت ساختارها برای فرودگاه بین المللی بمبئی ChhatrapatiShivaji ، هند.

این سایبان در حال ساخت در بمبئی طراحی پارامتری با ارتباط موثر و بسیار مورد نیاز.

برای زیبایی شناسی پل راندمان ساختارها فراهم می شود.

با پیدایش چنین طراحی هایی، گروه معماری و سازه قادر است .

جهش عظیمی را در تشخیص ساختارهایی انجام دهد.

گروه معماری و سازه چهارسو

که به نظر می رسد فقط در فانتزی ها وجود دارند.

یک مرور رو به پایین منحصر به فرد

در این مقاله برای متوجه شدن این مسئله کافی است .

که ما به این دوره پارامتریسم از روزهای Roebling برسیم.

که در آن افزایش در پیچیدگی های ساختارها وجود دارد.

 Patrik Schumacher استدلال خوود را در مورد این پیچیدگی ها مطرح می کند

در ظرافت مهندسی آنها را تالیف می کند.

بر طبق نظر وی، ظرافت مورد نظر ظرافت مینیمالیسمی نیست.

این ظرافت که Schumacher آن را ارتقاء می دهد.

در مورد پیچیدگی ها پیشرفت می کند.

در این عبارات، ظرافت و زیبایی به کاهش پیچیدگی دست می یابد.

رابطه گروه معماری و سازه

که به موجب آن یک پیچیدگی سازمانی مربوط را حفظ می کند. به طور خلاصه: ظرافت و زیبایی پیچیدگی را بیان می کند. بعلاوه، وی بیان می کند که تنها اگر این مسئله پیچیده و دشوار باشد راه حل آن شایسته ظرافت و زیبایی خاص می باشد. درحالیکه راه حل های ساده گرایانه راه حل های کاذب هستند، راه حل ظرافت و زیبایی توسط اقتصاد معانی مشخص می شود که توسط آن بر پیچیدگی غلبه می کند و پیچیدگی ها را حل می کند. Patrik Schumacher و کتاب عقاید وی   Autopoiesis معماری Patrik Schumacher شامل توجه بر روش پارامتری محاسباتی برای بهره مند شدن.

گروه معماری و سازه تاسیسات

از ظرافت است که انقلاب دیجیتالی را در معماری و سازه و مهندسی آغاز می کند. این مسئله به طور مختلط بین زیبایی شناسی و راندمان یا عملکرد ساختارها وجود دارد که یک ملودی معماری یکپارچه را بوجود می آورد. اینکه یک معمار یا مهندس محاسب، دو طرف اجتناب ناپذیر یک سکه باشند باید در هنگام طراحی مورد ملاحظه قرار گیرد. اگر زیبایی شناسی به صورت درخواست ساختار ارائه شود، آنگاه قابلیت عملکرد آن گرامر است و برای عالی بودن در هر دو وجه، ظرافت صحیح را بوجود خواهد آورد  یعنی معماری خوب به نظر می رسد و بهتر اجرا می شود.