حرکت و چرخش اشکال، انواع مختلفی از فضاهای ارتباطی و فعالیت عمومی بین فصاهای مختلف مدرسه تشکیل می دهد.
برخی از سالنهای غرفه بلغارستان به فناوری نوین اختصاص داده شدهاند یکی از فناوریهای امیدوارکننده که نقش عمدهای در این پروژه دارد، سمپاشی اقیانوس است.
غرفه کانادایی در اکسپو دبی منعکس کننده مناظر و اکوسیستم های در معرض خطر است
ایده طراحی غرفه نه تنها یک پوسته ، بلکه یک موجود زنده است که فرآیند متابولیک است.
باغ های اطراف طراحی غرفه بخشی جدایی ناپذیر از تجربه بازدیدکنندگان است، چه تجربی و چه کاربردی، زمینه را برای محتویات نمایشگاه در داخل و ایجاد مناطق تجمعی ایجاد کرده است
ایده طراحی غرفه ایرلند ترکیبی از معماری غربی و معماری سنتی اسلامی است.
ر هفته، نمای غرفه به صفحهای تبدیل میشود که در آن سه داستان منتخب از «تغییر دائمی» و «استقامت بیزمان» از دموکراسی هند به نمایش گذاشته است.
ایده طراحی غرفه الهام گرفته شده از سبک زندگی دیجیتال بخشی از زندگی روزمره مردم استونیایی است.
غرفه فیلیپین مجسمهای با عنوان اوج گرفتن - اثر هنرمند معاصر چارلی کو - مردان و زنان شناور را به تصویر میکشد
ایده طراحی غرفه کاراول، کشتی بادبانی سبک در قرون پانزدهم، شانزدهم و هفدهم در اروپا، که توسط اسپانیایی ها و پرتغالی ها برای سفرهای طولانی استفاده می شد.
غرفه برزیل با ایده مکعبی سفیدی شناور بر رود آمازون طراحی شده است.
این غرفه به بازدیدکنندگان نقش خود را در توسعه روابط بین المللی برای کمک به رونق کشور از طریق گردشگری و تجارت نشان می دهد.
ایده طراحی غرفه الهام گرفته شده از بال های شاهین است.
غرفه آلمان بر اساس موضوع پردیس، ایده های خلاقانه محیطی با نتایج واقعی ترکیب کرده است.
غرفه اردن با شعار «آستانههای نبوغ» در اکسپوی 2020 دبی در خوشه «تحرک» حضور دارد.
موضوع غرفه مراقبت از مردم و مکان است که بر اساس اخلاق بومی مائوری است که انسان و طبیعت به طور جدایی ناپذیری به هم مرتبط هستند.
این نمایشگاه با موضوع "ارتباط ذهن ها، خلق آینده" با به نمایش گذاشتن بهترین همکاری و نوآوری از سراسر جهان، الهام بخش مردم است.
ایده طراحی غرفه، پیوستگی متقابل و آینده ونزوئلاست
غرفه سوئد، اهمیت صنعت جنگل برجسته کرده است
غرقه سنگاپور، ادغام و همزیستی یکپارچه طبیعت و معماری است.
نمای سبز غرفه اسلوونس از شناخته شده ترین ویژگی های غرفه است
غرفه پرو، نمایشگاه تعاملی دارای یک تجربه حسی است که در آن بازدیدکنندگان می توانند تاریخ ، فرهنگ و ریشه های کشور را بررسی کنند.
ایده طراحی غرفه مراکش نشانگر روشهای سنتی ساختمان سازی مراکش است که چگونه می تواند الهام بخش مدلهای پایدارتر باشد.
ایده طراحی غرفه قزاقستان "دروازه ای رو به آینده" است.
طراحی پاویون ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی متاثر از روایت هزار و یک شب شهرزاد قصه گو شکل گرفته است.
غرفه ترکمنستان، چشم اندازهای طبیعی و تاریخی ترکمن ها ، مناظر دریایی باشکوه و مروارید دریای خزر و معماری های باشکوه را به نمایش می گذارد.
187 ستون زاویه ای فضای اصلی نمایشگاه در غرفه بحرین است که مفاهیم خلاقیت ، فرصت و تراکم بررسی کرده است.
موضوع طراحی غرفه کلمبیا، ریتمی که آینده به هم متصل کرده است.
موضوع غرفه فلسطین بازآفرینی بیت المقدس (اورشلیم) و بازارقدیم و بوها و صداهاست.
نمای غرفه توسط هنرمند رشید رعنا طراحی شده است. ایده «طراحی انتزاعی » این است که "نماینده وجوه چند وجهی پاکستان ، از فصول مختلف تا فرهنگ" است.
غرفه دارای طاق "سبز" غول پیکر ساخته شده از مصالح طبیعی است ، استفاده از آب ، نور روز و انرژی تجدیدپذیر را به حداکثر می رساند.
ایده طراحی غرفه ژاپن شبکه سه بعدی هندسی با الهام از اشتراکات الگوهای سنتی ژاپنی و عربی است.
غرفه اسپانیا با مجموعه ای از حجم های مخروطی رنگارنگ که تا حدی با پانل های فوتوولتائیک فوق سبک و انعطاف پذیر طراحی شده است.
ایده طراحی غرفه سوئیس در اکسپو دبی مکعب تعاملی بازیگوش و بین بازدیدکنندگان بسیار محبوب است.
ایده فضای داخلی غرفه، سفری است که در رابطه بصری با مفهوم نمادین آب که تداعی کننده رودخانه تامگاست.
ایده مسیر مجموعه ای از فعالیت های چالش برانگیز در امتداد مسیر روبان زرد طراحی شده است ، که به رشد و به چالش کشیدن توانایی های جسمی و مهارت های شناختی افرادی که جرات تلاش دارند کمک کرده است.
هتل سینویلان بر روی زمینی که حیوانات غذا می خورند شناور است به نحوی که صفحه ای شیشه ای در کف به بازدیدکنندگان این فرصت را داده است که از گاومیش کوهان دار اروپایی ، گوزن قرمز ، آهوی آیش ، موفلون و گراز وحشی که آزادانه با هم در محوطه حفاظت شده طبیعت پرسه می زنند دیدن کنند.
زبان بصری برند شرکت آکامای و زبان بصری معماری فضای داخلی شرکت سبب شده تا تجربه ی منحصر به فردی برای کارکنان حاصل شود.
اهمیت اصلی استفاده از بامبو، «سبک بودن» است.
طراحی فضای داخلی کتابخانه پلان باز و بدون ستون است
مصالح نمای مدرسه آجرهای برجسته است به نحوی که جلوه ای بسیار طبیعی بخشیده و با پوشش گیاهی پیرامون ترکیب شده است
ایده طراحی کتابخانه خلق هویت جدید معماری برای مشارکت عموم است.
ایده طراحی پارک جنگلی، مسیر قرمز رنگی است
یده طراحی مهدکودک الهام گرفته شده از «رنگین کمان و حباب» است
ایده طراحی رستوران، زباله صفر، فلسفهای محیط زیست دوستانه برای زندگی است
ایده طراحی فروشگاه مجموعه ای از اشکال طبیعی را ارائه داده است.
حجم بیرونی و نما نمایانگر رابطه متمایز با فضای داخلی است. ارتفاع در بین طبقات مختلف تغییر پیدا کرده و این رویکرد بر روی نما نمایان شده است.
حجم سالن های نمایشگاهی گالری هنری دارای فضای باز و بدون ستون است که با توجه به نیاز نمایشگاه می توان چیدمان آن را ترتیب داد.
در طراحی مرکز فرهنگی اسلامی به جای پیروی از معماری بناهای تاریخی، و همچنین نمونه های بارز نمادین اخیر، سازه مسجد فولادی تصور شده است.
ایده طراحی مرکز هنرهای نمایشی برگرفته شده «تزیینات پرده های تئاتر و چین و خم های لباس های اجراکنندگان است که به صورت نمای موجی درخشان» درآمده است.
ایده طراحی فرودگاه با عنوان «سراب» و «توهم نوری» توصیف شده است
پوسته ی منحصر به فرد نمای پارکینگ، از صفحه مش متخلل موجداری تشکیل شده است.
ایده طراحی ایستگاه پوشاندن، اتصال و هماهنگی با نور است.
ایگلو پژواک از بین رفتن سنت ها و ذوب شدن یخچال هاست و سؤالاتی درباره نقش انسان ها در جهان و روابط آنها با طبیعت مطرح می کند.
ایده طراحی خلق الگوی جدیدی برای کتابخانه های رسانه است.
موزه مینهسس در شهر جدید پاجو، ۳۰ کیلومتری سئول واقع شده است و ایده طراحی موزه مینهسس، فرم سیال بتنی است که پیرامون حیاط مرکزی پپچیده شده.
طراحی توالت پایدار، بالا بردن سطح آگاهی عموم و نمونه ای از الگوهای معماری پایدار ، پیوند با طبیعت و در کل محیط زیست است از لحاظ مفهوم پایداری.