پنج پنت هاوس از پنج کشور مختلف در جهان

طراحی زیبا به مرزهای جغرافیایی بستگی ندارد. در حالی که طراحان و معماران غالباً از سایت و فرهنگ محلی الهام می گیرند، واقعیت این است که فضاهای خیره کننده در هر گوشه دنیا وجود دارد. برای تجلیل از این تنوع طراحی ، ما پنج پنت هاوس لوکس را به نمایش می گذاریم.
اولین پنت هاوس از اوکراین است. فضای مدرن دو طبقه ای که دنج است. صندلی های زیاد با توجه به راحتی بدن هستند در حالی که طراحی ساده و تمیز ذهن را نیز آرام می کند. فضای اتاق خواب بزرگ بسیار راحت است و فضایی ایده آل برای خواب یا مکالمه صمیمی است.


دومین پنت هاوس واقع در ایالات متحده آمریکا ، طراحی پنت هاوس مدرن بیشتر به مینیمالیسم گرایش پیدا می کند همانطور که در پله مارپیچ ظریف که در اطراف قطب بتونی پیچیده می شود ، دیده می شود. مصالحی مانند بتن و فلز به زیبایی شناسی صنعتی بخشیده در حالی که سنگ مرمر و چوب سخت چوب حس گرم و صمیمی ایجاد می کند.

سومین پنت هاوس واقع در فرانسه، ترکیب سبک ها در این آپارتمان فرانسوی نباید جای تعجب داشته باشد در کشوری به خوبی تضادهای خلاقانه خود آگاه است. رنگهای روشن با تونالیته های سرد و نوارهایی با چاپ که از تابش آفتاب هرگز اجتناب نشده است.


چهارمین پنت هاوس واقع در اسکاندیناوی، طراحی ساده ای دارد. بسیاری از تزییات سفید رنگ در تضاد با تیرهای چوبی تیره و تاکیدهای مشکی رنگ دکور است. طراحی نهایی ساده و تمیز و نسخه ای شیک و مجلل از آیکیاست.


پنجمین پنت هاوس واقع در ویتنام و جنوب شرقی آسیاست. تاسیسات نورپرداری پیچیده و کابینت های حکاکی شده که با سرامیک ویتنامی به خوبی هماهنگ است. این فضای به فضایی زیبا در فضای باز می شود که از فضای گرمسیری استفاده می کند