طراحی مسکن استاندارد

مسابقه طراحی مسکن استاندارد

شرح مختصر مسابقه طراحی مسکن استاندارد

وزارت صنایع ساخت و ساز، مسکن و آب و فاضلاب روسیه با حمایت دولت روسیه، فراخوان مسابقه بین المللی برای طرح جایگزین در مسکن استاندارد را اعلام کرد. مسابقه طراحی تست قطعه زمین پیشنهادی برای طراحی و ساخت آپارتمان های آینده است. الزامات پیشنهادی برای متقاضیان بازتاب کننده اصولی برای مسکن استاندارد است، از آن جمله اند انعطاف پذیری، قابلیت کاربری و ثبات. هدف ارائه راهکارهای برنامه ریزی برای کمک به پاسخگویی به نیازهای شهروندان مدرن برای آسایش، ارتباطات و تحقق فردی است. از اهدف دیگر مسابقه، ایجاد «طیف مقیاس و اندازه» مشخص و توسعه طرح های جایگزین برای هر نوع اقامت استاندارد، از کارگاه ها تا آپارتمان های چهار طبقه است.

شرکت کنندگان در مسابقه طراحی مسکن استاندارد

شرکت کنندگان بایستی مفاهیم معماری و طرح های نوین آپارتمانی برای ساکنان را با جزییات بسیار توضیح دهند. شرکت کنندگان همچنین بایستی بر روی ساختار برنامه ریزی انعطاف پذیری تمرکز کنند و سطوح آپارتمان را براساس سه نوع از چهار نوع ساختمان (خانه آپارتمانی چند واحدی، برج، مقطع ساختمان یا گالری) توسعه دهند. هدف این است که کاربری های جدید و راه حل های نوین برای طراحی ارایه دهند در حالی که سناریوهای مختلف سبک زندگی شهروندان مدرن را در نظر بگیرند.
خلاصه ی فنی شامل مراجعی از چگونگی ساخت آپارتمان ها متنوع تر و انعطاف پذیر تر است.

خلاصه فنی مسابقه مسکن استاندارد

ایده مسابقه طراحی مسکن استاندارد در حین انجام جلسه هیئت منصفه بین المللی در فراخوان مسابقه بازسازی مفهوم توسعه مسکن و مسکن توسعه داده شد. در مسابقه گذشته، شرکت کنندگان بایستی با توجه به تمام جنبه های محیط زندگی طراحی کنند، از منظر بلوک های شهر گرفته تا نمای ساختمان. در حال حاضر، تمرکز به سطوح آپارتمان ها و نیازهای ساکنان در ارتباط با محیط امن خانه است. شرح خلاصه فنی مسابقه برای پروژه های مسکن استاندارد، حداقل اندازه آپارتمان ها را تعیین می کند، طیفی از استودیوی ۲۰ متری تا آپارتمان چهار اتاق که حدود ۱۰۰ متر است. یکی از وظایف جدید این رقابت ها، توسعه طیف وسیعی از آپارتمان ها است. هر نوع خانه، چه استودیو یا اتاق چهار نفره، دارای اندازه مشخص است. به عنوان مثال، آپارتمان دو خوابه در گزینه های کوچک، متوسط و بزرگ به ترتیب ۶۰، ۶۵ و ۷۰ متر مربع خواهد بود.

جدول بندی زمان و مهلت ثبت نام

مهلت ثبت نام: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷.
هزینه ثبت نام: رایگان.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه کنید.
https://dom-competition.ru/en/about.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

گالری تصاویر

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________