مسابقه طراحی برای ویروس کرونا

درباره رقابت

کویید-۱۹ زندگی میلیارد ها را تحت تأثیر قرار داده است: هم از نظر فیزیکی، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر روحی. وظیفه طراحی یافتن راهی برای کمک به افراد است تا هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روحی سلامتی خود را به دست آورند.
اکنون که هیچ چیز خوب پیش نمی رود. به نظر می رسد هر روز عدم اطمینان نسبت به وضعیت مرتبط با تأثیر همه گیر ویروس کورنا افزایش می یابد.
تمام شهرهای چین برای چند هفته قرنطینه شده و اکنون اروپا با همان فاجعه روبرو است. در پشت خبری که آمار عفونت را نشان می دهد، افرادی وجود دارند که از آینده مرفه خود مطمئن نیستند و نمی دانند این وضعیت برای آن ها و خانواده هایشان به چه معنی خواهد بود. آن ها به طور کلی فاقد کار، مدرسه و زندگی هستند. افراد قرنطینه شده با عواقب روانی و جسمی انزوا روبرو هستند. مردم در مرزها از خانواده خود جدا می شوند. به افراد توصیه نمی شود که از اعضای بزرگتر خانواده بازدید کنند. این مشکلات بسیار واقعی است.
سوال اینجاست که چه کاری می توان انجام داد؟
طراحی به عنوان ابزاری برای راهی از این مشکل است. طراحی ممکن است نتواند واکسن تولید کند، اما می تواند در این شرایط زندگی را بهتر کند. سوال این است که چگونه?
کویید-۱۹ بر میلیاردها زندگی همه کشورها و کشورها تأثیر گذاشته است. وظیفه شرکت کنندگان این است که راهی پیدا کنند که به افراد کمک کند تا بیمار نباشند، رها شوند و ویران نشوند.
برای حل مشکلات واقعی فراتر از کادر فکر کنید: انزوا، آموزش، کار و سرگرمی معمولی. آیا با یک نوع بنای جدید و منحصر به فرد است که می تواند یک مکان قرنطینه ایمن را برای مردم فراهم کند ؟ شاید این فضا نوعی ابزار باشد که به افراد کمک می کند از افسردگی و اضطراب در مورد اوضاع نجات پیدا کنند. گزینه ها بی پایان هستند، و نیاز فوق العاده است.
جواب شما چه خواهد بود؟
دعوت به مشارکت: معماران ، طراحان ، دانشجویان دانشگاه های معماری و افرادی از سراسر جهان که نسبت به این موضوع بی تفاوت نیستند

زمانبندی مسابقه

مهلت ثبت نام: بیستم می سال ۲۰۲۰
مهلت ارسال آثار تا بیستم می سال ۲۰۲۰
اعلام نتایج هفدم ژوئن ۲۰۲۰
جوایز پاداش برنده ۱۰۰۰ دلار

هزینه ثبت نام

هزینه ثبت نام برای کل دوره رقابتی ۳۴٫۹۹ دلار برای افراد حرفه ای و تیم های حرفه ای و ۱۴٫۹۹ دلار برای دانش آموزان و تیم های دانشجویی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای زیر مراجعه کنید
https://www.godesignclass.com/courses/covid19