مسابقه پل عابر پیاده بر روی رود نیل

مسابقه پل عابر پیاده بر روی رود نیل

رود نیل رودخانه ای شمالی در آفرایقاست و از طولانی ترین آبراه های جهان است، که به دلیل تاریخچه کهن و سایت باستانی در امتداد سواحلش معروف است. رود نیل حاصخیز سبب رشد تمدن اولیه مصر شد و هنوز مکان اهرام بزرگ و ابولهول گیزا در نزدیکی قاهره است. قایق های گشت و گذار، از قایق های لوکس گرفته تا قایق های سنتی فلککا، همچنین گذر بین شهرهای لوکسور و اسوان تردد می کنند. برخی از پل های مهم عبور از رود نیل عبارتند از:
پل کسرال نیل:
سازه پل به سال ۱۹۳۱ باز می گردد، زمانی که پادشاه فواد سنگ بنای خود را افتتاح کرد. این پل میدان تحریر در مرکز شهر قاهره را به خانه اپرای قاهره در زمالک پیوند داد. این پل همچنین دید و منظرهای بسیار خوبی از نیل و نقاط دیدنی پراکنده در سواحل را ارایه می دهد.
پل عابر پیاده ال مناسترلی:
پل عابر پیاده ال مناسترلی با اتصال به جزیره رودا، معمولا توسط افرادی که مایل به بازدید از مجموعه فرهنگی مناسترلی هستند، شامل کاخ، موزه واقع در نوک جنوبی است.
پل ۶ اکتبر:
این کشور به عنوان یکی از طویل ترین پل های جهان است، زیرا طول آن ۲۰٫۵ کیلومتر (۱۲٫۷ مایل) است. این منطقه، منطقه آگوزا در بخش غربی شهر را به گیزا و سپس به فرودگاه بین المللی در قسمت شرقی فاهره وصل می کند و از رود نیل دو بار عبور می کند.

چالش مسابقه
از شرکت کنندگان خواسته شده است، پل عابر پیاده بر روی نیل که منطقه میدان التحریر (کرانه شرقی) را به منطقه ال زمالک (ساحل غربی) وصل می کند طراحی بنمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه کنید
http://www.rifatchadirji.com/2020.html?utm_medium=website&utm_source=archdaily.com