مسابقه بین المللی معماری و شهرسازی برای توسعه ی پلان جامع برای حوزه ی مجاور رودخانه استفونی زی

یکی از زیباترین شهرهای روسیه ، شهر کازان (جمهوری تاتارستان روسیه) ، میزبان کنفرانس مطبوعاتی در راه اندازی مسابقه بین المللی معماری و شهرسازی بین المللی برای توسعه طرح قلمرو در مجاورت آلمتیفسک در رودخانه استی پویای زای است. آلمتیفسک پایتخت نفتی جمهوری تاتارستان با دفتر مرکزی PJSC TATNEFT است که پنجمین شرکت بزرگ نفتی در روسیه است. این کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ در مرکز مطبوعاتی خبرگزاری تاتار- اطلاع رسانی ، یکی از مراکز مهم رسانه ای در روسیه برگزار شد.
این رقابت به عنوان یکی از پروژه های قابل توجه با هدف احیای زمین های به خطر افتاده و حفظ منابع طبیعی با ارزش ناشی از کار تولید در هنگام ایجاد و مکان یابی امکانات زیرساختی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در پایان این مسابقه ، نتایج توانبخشی محیط زیست از اثرات دست ساز در سایتهای مشابه هم در روسیه و هم در سراسر جهان قابل استفاده است.
این مسابقه از تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ تا ۲۳ آوریل سال ۲۰۲۰ برگزار می شود. سازمان های حرفه ای روسی و خارجی در زمینه توسعه یکپارچه اراضی و برنامه ریزی شهری ، معماری ، طراحی ، تدوین مفاهیم برای توسعه از این مسابقات دعوت شده اند. فضاهای عمومی ، برنامه ریزی جامع ، که قادر به جذب متخصصان اقتصادی ، مالی و برنامه نویسی محتوا هستند. صندوق جوایز کل ۱۴۰۰۰۰۰۰۰ روبل خواهد بود.
هیئت داوران متشکل از نمایندگان مقامات دولتی جمهوری تاتارستان و نهاد شهرداری “شهر المتایفسک” ، کارشناسان توسعه یکپارچه اراضی ، اکولوژی و مناطق طبیعی ویژه حفاظت شده ، اقتصاد و برنامه ریزی مکانی ، بازاریابی و ارتباطات ، فناوری ها و نوآوری ها و همچنین به عنوان نمایندگان آغازگر مسابقه هیئت داوران به ریاست نائل مگانوف ، مدیر کل PJSC TATNEFT تشکیل می شود. مربی بین المللی این مسابقه استاد انگلیس ، گای ایمز ، آکادمیک RAACS ، بنیانگذار و رئیس شورای ساختمان سبز روسیه (RuGBC) است.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه کنید:
https://almetyevsk.tatar/en