مسابقه بین المللی معماری «موزه ابی»

درباره رقابت

تاریخچه

San Galgano Abbey در کوزدینو ایتالیا واقع شده است. ساخت این صومعه از سال ۱۱۸۵ به دستور اسقف ولترا آغاز شد و هفتاد و هفت سال بعد به پایان رسید. در قرن شانزدهم گرسنگی شدید و غارت مداوم ساکنان ابی را وادار به ترک دیوارهای صومعه کرده و در مکان جدیدی در سیینا ساکن شدند. زمان و بلایای طبیعی به تدریج به سقوط برج ناقوس و سقف منجر شد.

در سال ۱۹۲۴ ، گینو کیرچی با الهام از اصول جان راسکین، احیای مهم دیوارهای صومعه را آغاز کرد. با این حال هیچگونه ساخت و ساز و اضافاتی انجام نشد و تصمیم گرفته شد تا آنچه از صومعه باقی مانده است را تحكیم بخشند. فضای داخلی کلیسا به شکل صلیب لاتین است که دارای سه شبستان است  و برخی از آنها بعداً به نمازخانه تبدیل شدند. نمازخانه ها و دهانه های قوسی شکل هنوز سقف طاق اصلی صلیبی شکل را نشان می دهند. فقط ضلع شرقی این صومعه در حال حاضر باقی مانده است – قبلاً در قرن هجدهم به طور کامل ویران شده است – باقیمانده این اثر به قرن ۱۹۲۰ باز می گردد ، زمانی که برخی از قوس ها با استفاده از مواد اولیه ترمیم  و مرمت شدند.

 

هدف

هدف از این مسابقه ایجاد موزه ای برای San Galgano Abbey است. این موزه می تواند هم در داخل کلیساهای باستانی طراحی شود و هم در فضای بیرونی که در ابتدا صومعه ساخته شده است. شما می توانید فقط یکی از دو حوزه را انتخاب کنید و طراحی پروژه را انجام دهید. در هر دو مورد ، عناصر دیوارهای مجموعه صومعه نمی توانند تحت تأثیر قرار گیرند.

برای شرکت در مسابقه از دانشجویان ، معماران ، مهندسین ، طراحان و همه افراد علاقه مند دعوت به عمل آمده است شرکت کنندگان و تیم های انفرادی مجاز هستند (حداکثر ا ۵ نفر).

 

فضاهای عملکردی:

سالن اجتماعات (۵۰ متر مربع)

دو سالن نمایشگاه نقاشی، عکس و آثار تاریخی (۲۰۰ متر مربع)

منطقه استراحت و تفریح (۱۰۰ متر مربع)

کتابفروشی (۱۰۰ متر مربع)

کارگاه طرح و نقش (۱۰۰ متر مربع)

انباری (۱۰۰ متر مربع)

توالت

حداکثر ارتفاع ساختمان تعیین نشده است

 

مهلت زمانبندی شرکت در مسابقه

زمان مهلت ثبت نام تا:

بیست و ششم ماه جولای سال ۲۰۲۰

 

زمان مهلت ارسال آثار به:

بیست و ششم ماه جولای سال ۲۰۲۰

 

زمان اعلام برندگان – اول سپتامبر ۲۰۲۰

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه کنید

https://startforhistory.net