مسابقه طراحی

شفا: مسابقه طراحی برای قرنطینه شهرها

جهان ما به سرعت در حال تغییر است، در حالی که جاه طلبی ها و چالش ها با اهمیت هستند. در این زمینه، طراحی می تواند نقش بسزایی ایفا کند. چگونه جهان را تصور می کنیم؟ چه طیف وسیعی از امکاناتی را هنوز کشف نکرده ایم؟

قدم ویژه در برنامه تحقیق مسابقه، موضوع همه گیری و شیوع است. در این مسابقه، از شرکت کنندگان می خواهیم برای زندگی جایگزین شهری در رابطه با اضطرار مقابله با بیماری کویید-۱۹ ایده هایی را ارایه دهند که از آن جمله اند- سه پلان، آزادی مطلق مقیاس، سایت یا برنامه. از شرکت کنندگان خواسته شده از طریق انواع مفاهیم و ایده های طراحی خلاق، زندگی شهری را مجددا تصور کنند.

از نظر تاریخی شهرها به عنوان ایده اصلی، تجارت، فرهنگ، علم ، بهره وری ، پیوندهای اجتماعی و موارد دیگر بوده اند. زیرا سازمان ملل پیش بینی می کند تا سال ۲۰۵۰ دو سوم جمعیت جهان در مناطق شهری زندگی می کنند. ما به عنوان طراحان در تصویرسازی زندگی شهری چه نقشی می توانیم بازی کنیم؟ چگونه می توانیم دیدگاه های الهام بخش جدیدی ایجاد کنیم تا بحث در مورد الگوهای جایگزین زندگی شهری ایجاد شود؟  مسابقه شفا به دنبال طراحی های پیشرفته برای شهرهای قرنطینه با هدف پاسخ دادن به این سؤالات با تمرکز ویژه بر وضعیت اضطراری فعلی مربوط به شیوع بیماری کویید ۱۹ است.

 زمانبندی مسابقه

ثبت نام نهایی  و ارسال آثار ۲۲ آگوست ۲۰۲۰

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه کنید

www.nonarchitecture.eu/healing