فراخوان مسابقه: تبدیل ویلای ایتالیایی به هتل خانه هنرمندان

انسان های اولیه انگشتان خود را در محلول قرمز رنگ هماتیت فرو می برند و بدن ناموزن گاو را بر روی سنگ برهنه غار نقاشی می کنند…. و این سرآغاز هنر است.

در طول قرن ها، انسان به دنبال روش های مختلفی برای بیان خود بود. با گذشت زمان، شاید هنر رابط بین هنرمند و بیننده است. این ارتباط بین هنرمندان و بستری است که در آن زندگی می کنند. هنر دلالت بر دخالت ناظر دارد. نیاز به تلاش و توجه دارد. هنر زمان می برد. هنر نیاز به درک زمان دارد. هنر بهترین شکل تجملاتی است که افراد می تواند دنبال کنند.

هدف از مسابقه خلق نسل جدیدی از هتل- خانه های لوکسی است که برای تقویت مدل هتل و هنر تلفیقی است. واقع شده در ویلا ساوا، تپه ی هنرها از طراحان دعوت به عمل آورده تا بستری برای آفرینش فرم های متعدد هنری فراهم کنند و مکانی برای هنرمندان، علاقه مندان و بازدیدکنندگانی که می توانند تجربه ی مولدی برای لطیف ترین زبان انسان باشد که عبارتند از هنر.

تپه هنرها هتلی خواهد بود. اگرچه مرکز نمایشی خواهد بود که شامل موسیقی، نقاشی، فیلمبرداری و بازیگری است. این مکان جایی خواهد بود که ممتازترین ذهن های خلاق بتواند برای ترسیم، بهبود و اظهار نظر در مورد جنبش های هنری معاصر ملاقات کنند.

زمانبندی مسابقه

مهلت نهایی ثبت نام ۰۲/۰۳/۲۰۲۰

مهلت نهایی ارسال آثار ۲۹/۰۴/۲۰۲۰

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه کنید

www.youngarchitectscompetitions.com

اگر پرسشی دارید به ایمیل زیر ارسال کنید

yac@yac-ltd.com