کابین های جنگلی

کابین های جنگلی مدیتیشن

معرفی مسابقه کابین های جنگلی

اعمال مدتیشن سکوت می تواند جنبه های دلهره آور و تشویش زایی برای بسیاری از مردم داشته باشد، به خصوص افرادی که در ارتباط با زندگی مدرن هستند؛ اگرچه،‌ منفعت های مدیتیشن سکوت ایده آل است برای افرادی که میزان استرس بالایی تجربه می کنند یا سبک زندگی تشویش زایی دارند. مدیتیشن به شما اجازه می دهد تا درک بیشتری نسبت به خود با توسعه استراتژی مقابله بهینه برای مدیریت سطح استرس خود داشته باشید.فرار از بمباران مداوم به روزرسانی رسانه ها، ایمیل ها و تماس های تلفنی امکان تمرکز بهینه در چشم انداز گسترده تر شده است. به شما اجازه می دهد تا تمرکز بیشتر بر روی خود و محیط پیرامون داشته باشید، مدیتیشن سکوت همچنین شما را مجبور می کند تا کم تر صحبت کنید و بیشتر گوش دهید، به طور موثر مهارت های ارتباطی بهبود ببخشید و خود را به روش جدیدی به چالش بکشید.

موقعیت جغرافیایی مسابقه کابین های جنگلی

اقامتگاه اوزولینی در ۱۰۰ کیلومتری ریگا،لتونی در منطقه ای با منابع طبیعی با تراکم زیاد با بیش از ۵۰ گونه گیاهی در هر مترمربع است. احاطه شده با جنگل ها و دریاچه ها، بازدیدکنندگان می توانند در این مکان به طبیعت باز گردند و به تمرین مدیتیشن بپردازند.مکان کارکنان اوزولینی بسیار ایده آل برای مهمانان است به این سبب که ارتباط با طبیعت را ترمیم می کنند. احاطه شده با جنگل و دریاچه، برنامه فیزیکی مسابقه معماری کابین های جنگلی مجموعه عبارتند از محیطی برای مدیتیشن و تناسب اندام برای بازدیدکنندگان از سراسر جهان. اوزولینی همچنین میزبان اردوهای تابستانی است که گیاهان دارویی مورد بررسی قرار می گیرند و کارگاه های مختلف خودآگاهی نیز برگزار می شود.

برنامه فیزیکی مسابقه کابین های جنگلی

مسابقه کابین های جنگلی مدیتیشن برای سکوت از شرکت کنندگان درخواست کرده است که طرح هایی برای کابین ارایه دهند تا قابلیت تکرار به تعداد مهین در نقاط تعیین شده در سراسر جنگل داشته باشند. هدف اصلی طراحی کابین کمک به میهمانان برای لذت بردن از سکوت مدیتیشن است،‌جایی که صداهای طبیعت به گوش می رسد. کابین بایستی اندازه و مکان کافی برای میهمانان برای مدیتیشن، نوشتن، طراحی کردن و حلق کردن از و توسط مواد و مصالح کوجود در طبیعت داشته باشد،‌همچنین به آن ها اجازه دهد تا با دنیای خارج ارتباط برقرار کنند و روح آن ها با کمال طبیعت ارتباط برقرار کند.در کابین های جنگلی مدیتیشن سکوت بایستی یک نفر بتواند سکنی بگزیند، و شرایط زندگی ساده و اولیه برای وی فراهم شود.برگزیدگان طرح های ارایه شده بایستی نحوه ساخت و ساز را ارایه دهند.

الزامات و توصیه های مسابقه کابین های جنگلی

محل اقامت راحت برای یک نفر برای زندگی ۴ تا ۵ روز.
سایت ویژه ای مورد نظر نیست- بایستی به اندازه کافی راحت باشد تا در مکان های مختلف در جنگل تکرار شود.
قابل استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی گرما، سرما، باران، برف و باد.
حداکثر متراژ ۱۵ مترمربع.
انبار برای مواد غذایی و آب.
سامانه ی روشنایی جایگزین ( بدون دسترسی به برق).
سامانه های گرمایشی برای ماه های زمستانی بایستی در نظر گرفته شود.
مصالح ساختمانی توصیه شده چوب.
توالت خشک توصیه شده است.
روش های سازگار با محیط زیست و خود بسنده.
حداقل هزینه برای نگهداری.

جدول زمان بندی مسابقه کابین های جنگلی

آخرین مهلت ثبت نام نهایی (۲۳ اکتبر ۲۰۱۸).
آخرین مهلت برای ارسال پروژه (۱۹ نوامبر ۲۰۱۸).
اعلام برندگان (۱۸ دسامبر ۲۰۱۸).
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت زیر مراجعه کنید https://silentcabins.beebreeders.com/