مسابقه طراحی مبلمان اداری مدولار

مسابقه طراحی مبلمان اداری مدولار

چشم انداز مسابقه طراحی مبلمان اداری

ماهیت مسابقه طراحی مبلمان اداری کار به طور بنیادی تغییر کرده است. در نتیجه، چگونگی استفاده از فضای اداری، بهره وری و سودمندی برای کاربران، موضوع مهمی است. به طور مستمر به ایده ها و رویکرد های جدید در فرهنگ معماری فضای اداری توجه خواهیم کرد. بایستی محصولات انعطاف پذیر و قادر به برآورده کردن نیازهای فعلی، احساسات مردم و نیازهای متغییر آینده باشند. این بار،Young Bird Plan 2018، مسابقه طراحی سامانه مدولار مبلمان اداری ماتریکس ۲۰۱۸ را راه اندازی کرده است. شرکت کنندگان آزادند که هر نوع ایده و تفکر ارایه دهند و هیات داوران انتظار دارند مدولار منعطفی در طراحی مبلمان اداری ببینند.

فراخوان مسابقه طراحی مبلمان اداری

فراخوان این مسابقه از همه طراحان دعوت می کند که مجموعه مبلمان اداری ارایه دهند که حداکثر از چهار واحد ترکیبی باشند. چنین طرح ترکیبی زیبا، عملکردی و لذت بخش است و می تواند کار و زندگی کاربران را مرتفع تر، سازنده و کارآمدتر کند. بایستی تمامی مصالح، مقیاس، تکنیک و ترکیب مشخص و نام منحصر به فردی برای موضوعر طراحی انتخاب شود. پروژه های منتخب پس از دریافت لوح تقدیر توسط تیم های حرفه ای MATSU اصلاح، تولید و سپس به فروش می رسند. در همین حال، تمام مواد و مصالح، اندازه، تکنیک ها و ترکیبات مورد استفاده در پروژه های شما مشخص شوند. نام منحصر به فرد طراحی نیز مهم است، زیرا پروژه های برنده شده توسط تیم های حرفه ای MATSU اصلاح، تولید و فروش می شوند.

معیارهای مسابقه طراحی مبلمان اداری

معیارهای مسابقه طراحی مبلمان اداری طراحی عبارتند از:

۱- عملکردگرایی، کاربردی و هنری

۲- قیمت بهینه مصالح و صنعتگر بایستی مورد ملاحظه باشد.

۳- درک عمیقی از عواملی نظیر موضوع مسابقه، سامانه مدولار مبلمان و خواسته های مشتریان و برند MATSU بایستی در نظر گرفته شود.

طرح بایستی بر روی دو ورق A2، با جهت گیری پرتره،با حاشیه صفحه ۱۰ میلیمتر ارائه شود و شامل موارد زیر باشد: توصیف موضوع پروژه در ۳۰۰ کلمه؛ مقدمه ای بر موضوع، ابعاد، تکنیک ها و فرم های ترکیبی واحد در ۳۰۰ کلمه و شماره ثبت نام بایستی در گوشه بالا سمت راست مقاله، در Arial 24pt فونت قرار داده شود؛ نمودار ترکیب بایستی شامل طرح، ارتفاع، نمای بالا، فرم های ترکیبی، تجزیه و تحلیل کانسپت باشد. تمام طرح ها بایستی بر روی دو قطعه ورق A2 قرار داده شوند و در قالب JPEG ارسال شوند – حداکثر ۱۰ مگابایت برای هر ورق. طرح بایستی دو زبانه (برای ورودی های چینی زبان) و یا انگلیسی (برای ورودی های بین المللی).

متقاضیان مسابقه طراحی مبلمان اداری

این مسابقه برای طراحان، دانشجویان و علاقه مندان طراحی هر سنی با پیشینه طراحی و هنر در سراسر جهان است. یک تیم می تواند حداکثر دو شرکت کننده داشته باشد. هر یک از اعضای تیم بایستی فرم ثبت نام آنلاین را تکمیل کنند. سوالات متداول در وب سایت منتشر می شود. هنگام پر کردن فرم ثبت نام، لطفا اطمینان حاصل کنید که اطلاعاتی که ارائه کرده اید دقیق و کامل هستند، اختصارات یا اختصارات برای دانشگاه ها و یا شرکت های شما می تواند گیج کننده باشد و غیر قابل قبول باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت زیر مراجعه کنید:

www.youngbirdplan.com.cn

جدول زمان بندی مسابقه مبلمان اداری

ثبت نام ۲۰۱۸٫۰۷٫۱۳ (۲۲ تیر ۱۳۹۷)

مهلت نهایی ارسال پروژه ۲۰۱۸٫۰۹٫۱۷ (۱۸ شهریور ۱۳۹۷)

اعلام سه طرح برتر ۲۰۱۸٫۱۰٫۱۲ (۲۰ مهر ۱۳۹۷