فراخوان مسابقه فضای فراغت از کار

فراخوان مسابقه فضای فراغت از کار

معرفی مسابقه فضای فراغت از کار

مسابقه فضای فراغت از کار طراحی داخلی Ferrero and Desall از طراحان دعوت می کند تا راه حل های خلاقانه و انسان گرا را برای تبدیل فضای گذراندن اوقات فراغت به لحظه ای آرام بخش و دلپذیر ارایه دهند.تاریخ گروه فررو داستان موفقیت آمیز نسل سومی است که در توسعه و پیشبرد شرکت چندملیتی خود به خوبی گذشته، حال و آینده خانواده را با هم ترکیب کرده اند. گروه فرور از طراحان دعوت کرده است تا پروژه طراحی داخلی را برای اتاق های اختصاص داده شده به کارکنان در خط تولید، خلق فضایی برای آرامش و برقراری ارتباط میان همکاران ارایه دهند به نحوی که هر کارگر مکان یده آل تازه ای برای استراحت داشته باشد و احتمالا میان وعده ای قبل از بازگشت به کار خورده باشد.

دستورالعمل ها برای مسابقه فضای فراغت از کار

برای تحقق پیشنهادات شرکت کنندگان مسابقه فضای فراغت از کار بایستی به نکات زیر توجه داشته باشند:
اهداف مسابقه، پروژه بایستی شامل عناصر و تجهیزات مبلمانی باشد که بتواند با ابعاد اتاق گذراندن اوقات فراغت در داخل شرکت فرور سازگاری پیدا کند، به ویژه اتاقهایی که مجاور خطوط تولید هستند . اتاق ها بایستی برای بهبود محیط کاری باشند، مکانی که کارگر حس خوشایندی در محیط صمیمی دارد.
انتقال ارزش ها: راه حل برای مبلمان و تجهیزات به نحوی بایستی بازتابی از هویت و ارزش شرکت باشد که نشانی از وفاداری، اعتماد؛ احترام و مسوایت، صداقت و اعتدال است.

حوزه های طراحی پروژه مسابقه فضای فراغت از کار

اتاق کوچک: حداکثر ظرفیت ۴ نفر، ابعاد ۳۴۰ سانتی متر در ۳۵۵ سانتی متر، ارتفاع ۳۰۰ سانتی متر، مساحت ۱۲ مترمربع
– اتاق متوسط: حداکثر ظرفیت ۸ نفر، اندازه ۳۷۰ سانتی متر در ۶۷۰ سانتی متر، مساحت ۲۴٫۷۹ مترمربع
– اتاق بزرگ: حداکثر ظرفیت ۱۲ نفر، اندازه ۴۴۰ سانتی متر در ۷۷۰ سانتی متر، ارتفاع ۳۰۰ سانتی متر، مساحت کل ۳۳٫۸ مترمربع
هر اتاق دارای حداقل دو دیوار شیشه ای است که یکی رو به خط تولید و حداقل یکی دیگر دیواری با مصالح بنایی است. در صورت تمایل می توانید از پوشش های متنوعی برای دیوارها استفاده کرد. دسترسی به اتاق توسط دربی است که بر روی دیوار شیشه ای رو به خط تولید است. با توجه به تنوع اتاق ها در سایت تولید در برخی موارد ارتفاع اتاق ها بیش ز ۳۰۰ سانتی است.
مشخصات اتاق: اتاق ها برای کارگران خظ تولید بایستی برای اوقات فراغت ۱۰- ۱۵ دقیقه ای در نظر گرفته شوند و هر کارگر بایستی در چنین مکان ایده آلی بتواند استراحت کند و میان وعده ای بخورد در حالی که از وقابع مربوط به شرکت مطلع می شود و با سایر همکاران گفتگو می کند.
ظرفیت: با توجه به اندازه ی اتاق ها: کوچک، متوسط بزرگ- هر اتاق بایستی ظرفیت ۴، ۸، ۱۲ نفر را به ترتیب داشته باشد. تعداد کل کارگران خط تولید برای هر واحد تولید حدود ۵۰ نفر است، که به نوبت از اتاق های مجاور برای گذراندن اوقات فراغت در شیفت کاری استفاده می کنند.
مبلمان/ عناصر شامل:
– سامانه ی دیوار مدولار که عبارتند از بولتن هیات مدیر که کارگران آگهی ها، یادداشت ها و سایر خبر ها را اطلاع رسانی می کنند.
میز و صندلی ها:برای جای دادن حداکثر افراد و تسهیلاتی برای مصرف غذا در زمان گذران اوقات فراغت
مکان های نشیمن: صندلی های آرامش بخشی که سازماندهی آن ها با ابعاد اتاق سازگار هستند.
– منطقه ای بر ووی دیوار برای آویزان کردن پوسترهای شرکت و محصولات. حوضه ی شستشو، به عنوان مثال کارگران بتوانند میوه ها و غیره را بشویند. وندینگ ماشین قهوه
علاوه بر اقلامی که در بالا توضیح داده شده است، شرکت کنندگان آزاد هستند که سایر اجزای مبلمان را انتخاب کنند.

جدول زمان بندی مسابقه

ملهت نهایی ارسال پروژه ۱۹ دسامبر ۲۰۱۸ در مسابقه فضای فراغت از کار

هزینه ثبت رایگان

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه کنید:

https://desall.com/Contest/Ferrero–Design-the-working-break/Gallery