انواع دغدغه های کار مهندس معمار چیست؟

انواع دغدغه های کار مهندس معمار چیست؟

انواع کار مهندس معمار با تجربه

من دوست خوبی داشتم به نام Enoch Sears که پست امروز را نوشته است. من درباره مردمی که می خواستند کار مهندس معمار شوند و معماری را خیلی دوست داشتند اما احساس می کردند که به اندازه کافی برای فعالیت در این زمینه خلاق نیستند تحقیقات زیادی انجام دادم. نگران این موضوع نباشید, وظایفی برای شما وجود دارد و امروز Enoch درباره بخشی از این احتمالات صحبت می کند. معمار باید شبیه چه چیزی باشد؟ (این احتمالا چیزی نیست که شما تصور می کنید)   روزی آلیس در جنگل گیر افتاد و یک گربه Cheshire در میان درختان دید. او پرسید از کدام مسیر باید بروم؟. پاسخ او این بود, کجا می خواهی بروی؟. آلیس جواب داد, نمی دانم؟. سپس به گربه گفت مهم نیست.   آلیس در سرزمین عجایب اثر Lewis Carroll گربه:   کجا می خواهی بروی؟  نظر گربه مانند آرزوی معمار شدن است.

دغدغه های کار مهندس معمار بی تجربه

فهمیدن اینکه کجا می خواهیم برویم بیش از نیمی از مسیر است. اگر شما یا هر کس دیگری این را بداند, و رشته معماری را مانند یک مسیر در نظر بگیرد, در اینجا اطلاعاتی وجود دارد که شما باید بخوانید. به من اعتماد کنید….من یک معمار هستم. هر کار مهندس معمار این را تجربه کرده است: توقف و درنگ غیر استادانه بعد از اینکه هر کسی درک کند که آنچه من برای یک زندگی انجام می دهم چیست. من پاسخ می دهم  من یک معمار هستم . سکوت. من سعی می کنم بفهمم که دیگر افراد درباره چه چیزی فکر می کنند, اما هرگز نفهمیدم. من تعجب می کنم:   آیا آنها تصور می کنند من پول زیادی بدست می آورم؟ آیا تصور می کنند که من باید یک هنرمند فوق العاده و با ذوق باشم؟ یا آیا تصور می کنند.  من باید حدس بزنم, آنها عینک خوش بینی پوشیده اند.

کار مهندس معمار طراح ساختمان

بجای اینکه بشنوم, شما طراحی ساختمان را دوست دارید؟ .  اه, بله, من ساختمان طراحی می کنم,  من این پاسخ را می دهم, با ناراحتی خودم را جابجا می کنم. معمولا فهمیده ام که این بهترین پاسخ است, اما چیزی که در واقع تصور می کنم اینست   هیش, من هرگز یک ساختمان را در کل زندگی حرفه ای خودم طراحی نکرده ام!  ام بعدها چرا. من سعی کردم که دیگران را به مسیر نزدیک کنم, اما این پاسخ به نظر می رسد که فقط مکالمه را جلو می برد. پس دقیقا یک معمار چه کاری باید انجام دهد؟ از معماران مختلف جزئیات دقیق کارهای روزانه شان را بپرسید و شما حتما پاسخ های متفاوتی خواهید شنید. کاری که یک معمار در هر روز انجام می دهد اساساَ بستگی به جایی دارد که او زندگی می کند, نوع شرکتی که در آن کار می کند و عوامل بیشمار دیگر.

کار مهندس معمار در شرکت بزرگ معماری

این چیزی نیست که امروزه یک معمار انجام می دهد. قبل از اینکه تصمیم بگیرید معمار شوید, بفهمید و درک کنید که کار آرمانی و دلخواه شما چیست, سپس بدنبال راه برای رسیدن به آن باشید. در اینجا تفسیر چند شغل برای معماران آمده است: معمار طراحی در یک شرکت بزرگ: شرکت های بزرگ تیم ها و گروه های مختلفی دارند که تنها روی طرح اولیه یک شرکت متمرکز شده اند. اگر شما در یک شرکت بزرگ کار می کنید, شما در یک ناحیه کلان شهر مانند نیویورک, هوستون, لس آنجلس و غیره زندگی خواهید کرد. اگر این کار مورد علاقه و آرمانی شما باشد, زندگی در یک شهر کوچک خارج می شود. و درگیر خیابان های شلوغ خواهید شد. معماران طراح در جهت هنرمندانه فرایند نقش دارند: طراحی با دست, ساخت تصاویر کامپیوتری اولیه از پروژه ها و ارائه همه آنها به مشتری.

طراحی سه بعدی کار مهندس معماری خلاق

معماران طراح توانایی هنرمندانه قوی دارند.

بیشتر روز آنها صرف فعالیت های با مغز باز (تجسم فکری خلاق) می شود.

اگر شما به فتوشاپ, طراحی, طراحی سه بعدی علاقه مند هستید.

پس از ملحق شدن به یک تیم طراحی لذت خواهید برد و باید تلاش کنید.

که در یک شرکت بزرگ کار کنید.

ممکن است تا دیر وقت برای ارائه کار به مشتری کار کنید.

اما دیر وقت معنی ندارد.

وقتی شما چیزی را که دوست دارید انجام می دهید؟

یکی از معایب ملحق شدن به تیم طراحی اینست.

شما در مراحل نهایی یک پروژه دخالت نخواهید داشت.

شما در مرحله کشیدن طرح های ساختمان نقش دارید.

نه در مرحله چگونگی ساخت یک پروژه. تیم های طراحی معمولا شامل اعضای ارشد و قدیمی هستند.

که در طراحی سنتی باتجربه هستند.

(مداد و خودکار) و اعضا جوان تر که با ابزارهای دیجیتال پیشرفته مهارت دیده اند.

اکثر کار مهندس معمار رقابت است!

توجه کنید که رقابت در این شغل ها خیلی محکم و سخت است چونکه این چیزی است که اکثر معماران می خواهند انجام دهند. برای رقابت در این عرصه شما به ابزارهای قوی برای نشان دادن مهارت های هنری تان خواهید داشت. اما, اگر شما بخواهید در همه جوانب یک پروژه شرکت نقش داشته باشید, این شغل ممکن است برای شما مناسب نباشد. معمار ارائه و نمایش در یک شرکت بزرگ: شرکت های بزرگ معماران و کارآموزانی دارد که کار می کنند.